ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 12

   שיעור התוועדות - צפת     
עשרות מתלמידי התמימים בוגרי הישיבה בצפת השתתפו אתמול (ד') כבכל שבוע בשיעור התוועדות. השיעור נערך השבוע ב"גיעצל שול" שבקומה התחתונה של פניימית - 1414. השיעור היה מרתק מתמיד ונחוג בו יום הולדת למארגן השיעורים הללו התמים ינון ששון.
לספור המלא

   מתאחדים בלימוד מאמר "והנה פרח מטה אהרון"     
לקראת יום הבהיר כ"ח סיון, יום ההצלה של הרבי מה"מ ורעייתו הרבנית, יתאחדו תלמידי ה'קבוצה' אתמול בערב, אור לכ"ח, בבית חיינו - 770, בלימוד מאמר ד"ה "והנה פרח מטה אהרון" שהודפס בקונטרס כ"ח סיון ה'תש"נ, המתאים בקביעות שנה זו. הנהלת איגוד תלמידי הישיבות בישיבת תות"ל המרכזית בבית חיינו, העמלים לילות כימים בהחדרת ההתקשרות לרבי אצל תלמידי ה'קבוצה' בפרט, ואצל תלמידי התמימים בכל העולם בכלל, ארגנו צילום של המאמר במספר רב של עותקים, לעזרת התמימים. בסדר חסידות ערב התיישבו התמימים ללימוד בצוותא.
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

מכפר חב"ד ל770 - בעיצומה של תפילת שחרית.


   כ"ח סיוון: יום בו הגיע הרבי לחצי כדור התחתון     
 ב770 מציינים בהתוועדות שתערך הערב ס"ג שנה "להצלת כ"ק אדמו"ר מה"מ והרבנית הצדקנית נ"ע מעמק הבכא האירופאי וביאתם צלחה לארצות הברית, ביום ב', כ"ח סיון ה'תש"א". את ההכנות לנסיעה הגדיר אדמו"ר הריי"צ: "כך מתכוננים לקראת ביאת המשיח". לימים ציינו החסידים ביטוי זה כרמז ראשון למלכותו של הרבי כמלך המשיח. יום זה - בו הגיע מלך המשיח ל"חצי כדור התחתון" שבו "מתן תורה לא היה בגלוי" והחל לבררו - הוא ציון דרך משמעותי בדרך לגאולת עם ישראל. בשנת תנש"א אמר הרבי שיחה ביום זה, בה עמד על מהותו של יום, ואף חילק קונטרס מיוחד בעניני הגאולה.

   הכנות אחרונות לקראת היום הגדול ג' תמוז ב770     
בג’ תמוז יתקיימו ב-‏770 שיעורים בענייני גאולה ומשיח, מאת טובי המשפיעים. ביום שלישי בבוקר יתקיים כינוס צבאות ה’; ובערב תתקיים התוועדות חסידים המרכזית לרגל ג’ תמוז, על-ידי גבאי בית הכנסת. בהתוועדות ישתתף אורח מיוחד מאוסטרליה הרב מלקי שיתן את המשא המרכזי. את ההתוועדות ינחה כבכל שנה הרב שלמה מאייעסקי מנהל מכון חנה. 

   מבצע המעגל העולמי של את"ה 770 תופס תעוצה     
מבצע המעגל השנתי של איגוד תלמידי הישיבות ב770 תופס תעוצה ונמשך בשיא השטורעם. המבצע שמהווה את גולת הכותרת בהכנה הראויה לקראת היום הגדול ג' תמוז בקרב תלמידי ה'קבוצה' ותלמידי ישיבות חב"ד ברחבי העולם מגביר הילוך. היום נתלו בלוחות המודעות ובפינות הפרסום הקבועות ב770 מודעות אודות התמלוגים שבמבצע: כל תמים שיעבור במבחן הקרוב את השבעים אחוז, וכ"כ באחוזים דומים ישתתף בשיעורי 'גאולה ומשיח' המיוחדים של המבצע יזכה ללא הגרלה בספר התמימים שעומד לראות אור בקרוב.   
לספור המלא

   וועד קופת בחורים מסייע לתמימים בביגוד     
כפי שדווחנו כבר, אודות המכירה המוזלת של הלבשה תחתונה לתמימים שארגנה קופת בחורים של 770, היום ואתמול חולקו הבגדים. התמימים, שהזמינו את הבגדים ושילמו על כך את המחיר המוזל שהיה נקוב, הגיעו היום לבנין הפנימיה - 749, ושם בחדר 101 קיבלו את ההזמנה שלהם.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

1.....7 8 9 10 11 12   13 14 19.....25  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא