ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 7

   תמונת היום     

תמונת היום - הקבלן של 770 לומד את שיחת בית רבינו שבבל

הקבלן ישראלי במוצאו הגיע ל770 להכין תוכנית א' התמימים תפס אותו ללימוד

   כינוס התעוררות     
ברגעים אלו הסתיים כינוס התעוררות שאירגן וועד הקהל. הכינוס התקיים לכבוד ר"ח אלול וגם עקב פטירתן הטראגית של האחיות חיה מושקא ושטערנא אסתר ע"ה שמואלי. את הכינוס פתח בדבר מלכות הרב שלום יעקב חזן שבסיום דבריו הזמין את המרא דאתרא הרב אהרון יעקב שווי. לאחר דברי הרב שווי הוזמן לנעול את הכינוס הרב דוד שלום פייפ.

תמונות מהכינוס בסיפור המלא

לספור המלא

   מרחיבים את 770     
היום הגיע למרכז חב"ד העולמי - 770 אדריכל אשר עבר עם הרב משה דרייזין ור' זלמן ליפסקער והראה להם תוכנית להרחבת 770. הנגיד החסידי הרב שלום בער שיחי' דרייזין החליט לכבוד חודש החגים - תשרי לממן את הרחבתו של 770 עד לרחוב יוניון הסמוך בכדי להנעים על קהל האורחים והמתפללים את השהייה במקום.

   מסיבת ראש חודש לנשות קראון הייטס     
בר"ח אלול, תעבור שנה למסיבות ראש חודש לנשות קראון הייטס לע"נ הרבנית חנה פיזם ע"ה בת ר' יוסף ישראל הכהן. המסיבה הראשונה התקיימה לזכות רפואתה הקרובה, כשלאחר מספר ימים השיבה את נשמתה לבוראה מתוך יסורים קשים. מסיבות ראש החודש לע"נ מתקיימת ע"פ הוראת הרבי מלך המשיח, 

המשך בסיפור המלא

לספור המלא

   משיח בתקשורת     

כמידי חודש התקיים שידור מיוחד באתרנו בענייני משיח וגאולה. השידור התקיים ביום שני בשפה האנגלית והוקדש ליום ההילולא של רבי לוי יצחק. נושא השידור היה המשיח בראי החדשות והשתתפו בו כשלשת אלפי אנשים מרחבי העולם.

תמונות מוספות בסיפור המלא

לספור המלא

   חיה מושקא ושטערנא אסתר ע"ה שמואלי     

זעזוע והלם אחז את שכונת קראון הייטס עם היוודע על פטירתם בטרם עת של הילדות חיה מושקא ושטערנא אסתר ע"ה בנות יבלחט"א ר' אפרים זאב שמואלי והן בנות 12 ו 14 שנים בלבד. הבנות נפטרו בבריכה כאשר הפעילו את הפילטר המנקה את הבריכה במקום הנופש. הלווייתן התקיימה היום (א') בשעה 5:00 אחה"צ והשתתפו בה רבים מאנ"ש.

תמונה נוספת מההלוויה בסיפור המלא

לספור המלא

   התוועדות לרגל יום ההילולא של רבי לוי יצחק     
אתמול (מוצ"ש) התקיימה התוועדות לרגל יום ההילולא של אביו של הרבי, רבי לוי יצחק שניאורסון. ההתוועדות נפתחה בקטעי ווידיאו מהתוועדויות הרבי מתאריך זה ולאחר הווידיאו התוועדו רבנים ומשפיעים מהשכונה על יום זה וסיפרו סיפורים מהמאסר והגלות.
לספור המלא

1 2 3 4 5 6 7   8.....14
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא