ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 2

   שמחת בית השואבה בקראון הייטס     
מידי ערב בחול המועד סוכות נערכת שמחת בית השואבה ברוב עם עד אור הבוקר. התוכנית היא כזו בשעה 8:00 מתחילה תוכנית לילדים ובסיומה 10:00pm שעון ניו יורק מתחילים הריקודים לצלילי התזמורת החסידית. ניתן לראות את השידור החי מידי ערב באתרנו.

תמונות מהריקודים בסיפור המלא

לספור המלא

   תמונת היום     
התמימים מקשטים סוכה ניידת בפוסטרים של הרבי

   שמחת בית השואבה בשידור חי     

ניתן לצפות בשמחת בית השואבה בכל לילה מהשעה 10:00pm באתרינו בשורת הפרסומות למעלה. המצלמה תשדר 24 שעות את הרחוב אך החגיגה מתחילה בשעה 10:00pm.

צוותר 770live מאחל לכל המוני בית ישראל מועדים לשמחה ושנזכה עוד החג הזה להקריב את קרבנו בבית המקדש השלישי בהתגלות כ"ק אדמו"ר מה"מ


   שלשה ימי הולדת     
ביום ראשון התקיימה התועדות ימי הולדת לשלשה בחורים מהקבוצה החדשה ההתוועדות התקיימה בעזרת הנשים שברח' קינגסטון והשתתפו בה עשרות בחורים כשהרב זלמן לנדאו הצטרף בהמשך. הפתעת הערב הייתה ר' ליאור עבאדה החתן הטרי שהגיע לתשרי.

תמונות מההתוועדות בסיפור המלא

לספור המלא

   סיום הרמבם ב770     
אתמול (ב') התקיימה ב770 התוועדות לרגל סיום המחזור הכ"ב ברמב"ם. את ההתוועדות ארגן הרב מנחם גארליצקי שע"פ הוראתו של הרבי מה"מ מארגן מידי סיום התוועדות כיד המלך ב770 והשתתפו בה רבנים משפיעים וראשי ישיבות.
לספור המלא

   בונים את הסוכה של הרבי     

כמידי שנה גם השנה בנו הבחורים את סוכתו של הרבי מלך המשיח שליט"א. כידוע הבחורים שבונים את סוכתו של הרבי עושים זאת עם כובע וחליפה על אף החום הכבד. את חלקי הסוכה הביא ר' יוסקה שטרסברג באמצעות משאית ההובלות שברשותו

תמונות מהבניה בסיפור המלא

לספור המלא

   צילום אירועים בקראון הייטס     

היום (א') התקיימה חופה מול 770 אך החידוש שבחופה שהיא שודרה בשידור חי באתרינו מדובר בשירות חדש של 770live בו ניתן לשדר אירועים משפחתיים בארץ ובקראון הייטס דרך אתרינו בכדי שיוכלו להשתתף בשמחה הקרובים הנמצאים מעבר הים במחיר מוזל לפרטים בקראון הייטס ראובן: 718-7743997 בארץ ישראל, יעקב: 08-9452737.

תמונה נוספת מהחופה בסיפור המלא

לספור המלא

1 2   3 4 5 6 7 8.....15
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא