ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 4

   כינוס נשים לכבוד ו' תשרי     

היום (ב') התקיים בקראון הייטס כינוס נשים לכבוד האזכרה של אם המלך הרבנית חנה. הכינוס התקיים באוךם הגדול של אוהלי תורה בהשתתפות נשים רבות מהשכונה והסביבה. 770LIVE שידר את הכינוס בשידור חי ובכך גרם שנשים רבות מכל העולם יכלו להשתתף בכינוס.

תמונות מהכינוס בסיפור המלא

לספור המלא

   הכנסת ספר תורה ב770     
הערב, ה' אלול, נערכה בקראון הייטס סיום והכנסת ספר תורה לבית חיינו - 770, לזכות ר' שלום דובער וזוג' מרת חיה שרה ראבקין ומשפחתם. התהלוכה הססגונית יצאה מרחוב קראון שבשכונה ועברה ברח' קינגסטון בדרכה ל-‏770. הקהל הרב שהשתתף בתהלוכה ובהקפות קיבל תשורה מיוחדת שיצאה לאור לכבוד הארוע

תמונות בסיפור המלא

לספור המלא

   כינוס נשי ובנות חב"ד העולמי     
היום (ב') יתקיים אי"ה הכינוס העולמי של נשי ובנות חב"ד בקראון הייטס לכבוד האזכרה של הרבנית חנה אמו של כ"ק אדמו"ר מה"מ. הכינוס יועבר בשידור חי באתרנו מהשעה 8:30 שעון ניו יורק.

פרטים נוספים בסיפור המלא

לספור המלא

   התוועדות לנשים     
במוצאי צום גדליה התקיימה התוועדות לאורחות (והמארחות) באוהלי תורה עם הרב משה שיחי' אנטיזדה רב קהילת יוצאי איראן בנתניה. הרב אנטיזדה הסביר להן בשפתו המיוחדת איך גם היום הרבי נמצא איתנו כאשר הוא מספר סיפורים על מופתים שארעו כשכתב לרבי בשביל אנשים באגרות קודש.
לספור המלא

   מוצאי ראש השנה ב770     
לאחר מנחה של שבת התקיימה התוועדות של כ"ק אדמו"ר מה"מ ונכחו בה מאות מהאורחים ואנ"ש שיחיו. במהלך ההתוועדות ניגנו את ניגוני רבותינו נשיאנו ובסופה הרב יקותיאל מנחם שיחי' ראפ הכריז שמכיוון שהרבי אמר שב770 קובעים מה יהיה ב770 אז לכן מודיעים ששרון לא מורשה לפנות יהודים מבתיהם בסיומה של ההתוועדות עברו התמימים לפני שולחנו של הרבי בכמיהה לכוס של ברכה.

תמונות מתפילת ערבית ומכוס של ברכה

לספור המלא

   האורחים מגיעים     

היום (ה') בשעות הצהריים הגיעו רכבים בזה אחר זה והורידו ב770 כ 300 בחורים שמילאו את הכניסה ל770 במזוודות שלהם. מהכנסת אורחים נמסר שבשנה זו צפויים להגיע כשלשת אלפים בחורים.

מחר (ו') ובימים ראשון שני ושלישי אמורים להגיע עוד מאות בחורים לשהות בצילו של הרבי מלך המשיח בחודש החגים.

גלריית תמונות בסיפור המלא

לספור המלא

   כינוס התעוררות לרגל השלושים של בנות משפחת שמואלי     

היום התקיים ב770 כינוס התעוררות לרגל יום השלושים של הילדות חיה מושקא ושטרנא אסתר ע"ה שמואלי. בין הרבנים שנכחו בכינוס הרב אברהם אזדבא שדיבר בעניין האחדות והרב שווי שדיבר אודות חודש אלול וההוראה אלינו.

תמונות מהכינוס בסיפור המלא

לספור המלא

1 2 3 4   5 6 7 8.....17
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא