ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 6

   תמונת היום - ההכנות להרחבת 770     
היום (ב') הגיעו פועלי העבודה ל770 בשביל המדידות לקראת ההרחבה

   גם לפועלי הניקיון ב770 יש מדים     
גם לפועלי הניקיון במרכז חב"ד העולמי 770 יש מדים. חולצה כחולה שעליה רשום בשפה האנגלית חב"ד לובאוויטש ואת שם העובד. בזמן האחרון ניתן היה לראות את פועלי הניקיון בתלבושת אחידה ומסודרת מאחר שחלק מהעובדים היו נכנסים ל770 עם חולצות בכיתובים שונים החליטו הגבאים על התלבושת האחידה.

התמונה בהגדלה בסיפור המלא

לספור המלא

   הקבוצה תשס"ה מתחילים להגיע     
הבחורים תלמידי הקבוצה לשנת תשס"ה התחילו להגיע ממוצאי שבת. היום (ב') הגיעו למעלה משלושים בחורים וביום רביעי צפויים להגיע עוד כשבעים בחורים. קבוצה הינה שנת לימודים במחיצת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א. היום ניתן היה לראות תמימים המסיימים את קבוצה לומדים בחברותא עם חבריהם המתחילים.

תמונות נוספות בסיפור המלא

לספור המלא

   התמונה השנתית של הקבוצה     
כמידי שנה ביום שני התקיימה התמונה השנתית של תלמידי הקבוצה בהשתתפות הנהלת הישבה. 770live מביא תמונות מההכנות לצילום הקבוצתי.

תמונות נוספות בסיפור המלא

לספור המלא

   תמונת היום     
תמונת היום ר' אבי טאוב מעיין בשבועון החסידי בית משיח

   סיום הלכות מלווה ולווה     
ע"פ הוראת כ"ק אדמו"ר מה"מ שליט"א התקיימה היום (ב') התוועדות סיום הלכות מלווה ולווה בהתוועדות כאשר מארגן ההתוועדויות הרב מנחם גארליצקי הזמין את הנואם הראשי חה"כ לשעבר פרופסור אבנר חי שיחי' שאקי אשר ידוע בכישרון נאומיו. פרופסור שאקי דיבר בחריפות על הפקרת חלקים מארץ ישראל ומסירתם כפרס למחבלים כאשר תוך כדי הביא ראיה מסיפורים שהיו לו עם הרבי. בהמשך הכינוס דיברו הרב צבי גרינוולד והרב יקותיאל מנחם ראפ מנהל מטה שלימות הארץ.

תמונות נוספות בכתבה המלאה

לספור המלא

   חוזרים מהקמפ     

היום עצרו ליד מרכז חב"ד העולמי 770 שני אטובוסים שהורידו ילדים אשר חזרו מחודש שהייה בקעמפים. היה זה מחזה מרהיב לראות את הילדים הקטנים רצים הוריהם אחרי חודש של שהייה מחוץ לבית.

התמונות בסיפור המלא

לספור המלא

1 2 3 4 5 6   7 8.....19
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא