ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 5

   התוועדות ח"י אלול ב 770     
אמש במוצאי שבת ח"י אלול התקיימה התוועדות בזאל הקטן עם הרב נועם וואגנער ראש ישיבת חב"ד בדרום אפריקה. הרב וואגנער סיפר לקבוצה החדשה איך היתה הקבוצה בזמנו כאשר למדו בחובבי תורה וכמו כן הסביר את מעלתו של היום יום הולדתם של שני המאורות הגדולים. ההתוועדות כללה אף יום הולדת לתמימים ישראל מאיר בקשי וישראל וילשאנסקי.

תמונות מההתוועדות בסיפור המלא

לספור המלא

   יחידות לנשים לכבוד ראש השנה     
כמידי שנה לכבוד השנה החדשה נוהג כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לקיים יחידות לנשים כאשר הרבי מברך אותן לקראת השנה החדשה. היום (א') התקיימה היחידות בשעה 8:00 pm במרכז חב"ד העולמי 770 ונמשכה עד השעה 9:30 pm. כאשר הבחורים תלמידי הקבוצה (גם תשס"ה) למדו בזאל הקטן ובעזרת נשים.

תמונות מהיחידות ומלימוד הבחורים בסיפור המלא

לספור המלא

   התמונה השנתית של ה'קבוצה     
ככל שנה גם השנה תלמידי הקבוצה נעמדו לתמונה השנתית עם הנהלת הישיבה הרב שניאור זלמן לבקובסקי, הרב יצחק שפרינגר והרב מיכאל גולומב. את התמונה צילם צלם החצר אלי יונה.

התמונה בהגדלה בסיפור המלא

לספור המלא

   תמונת היום     
הרב יהודה חיטריק בהתוועדות לרגל 107 שנה לתומכי תמימים
הרב יהודה חיטריק הינו מהתלמידים הראשונים של ישיבת תומכי תמימים

   שיעור השבועי הראשון של הקבוצה החדשה     
כמידי יום רביעי יושבים תלמידי הקבוצה ומתוועדים גם השבוע ישבו תלמידי הקבוצה ב770 בזאל הקטן והפעם עם הבחורים שהגיעו לקבוצה תשס"ה.

תמונות נוספות בסיפור המלא

לספור המלא

   התמימים מ770 יצאו למנהטן     
עקב ביקורו של ה'פרזידנט' של ארה"ב ג'ורג' בוש במנהטן יצאו היום כחמישה עשר בחורים למנהטן כאשר חילקו לעוברים ושבים מדבקות בשפה האנגלית שאומרות תתפלל שבוש יכבד את הברית עם ישראל וכמו כן נשאו כרזות בדבר שלימות הארץ. את הנסיעה ארגן המטה המאוחד למען שלימות הארץ בקראון הייטס. כתב 770live היה שם והתרשם.

תמונות נוספות בסיפור המלא

 

 

לספור המלא

   חאדארם לכבוד ט"ו אלול     
היום התקיימו במרכז חב"ד העולמי 770 ריקודים לרגל מלאות 107 שנה להתייסדות ישיבת תומכי תמימים. הסיפור שמאחרי הריקודים הוא שבאחת השנים הרבי מלך המשיח נכנס ל770 ושאל מדוע אין חאדארם (מהפיכה).

תמונות נוספות בסיפור המלא

לספור המלא

1 2 3 4 5   6 7 8.....18
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא