ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 3

   מוצאי יום כיפור     

כמידי שנה ר' נחום מרקוביץ' מזכה את ציבור המתפללים בכיבוד ביד רחבה לאחרי צום יום הכיפורים. גם אתמול לאחרי הצום ר' נחום הביא עימו בחורים שפרקו מהמשאית כיבוד ביד רחבה

תמונות נוספות בכתבה המלאה

לספור המלא

   תמונת היום     
מתקינים מאוורים בחלק האחורי של 770

   כינוס התמימים העולמי     
היום (ד') לאחר תפילת ערבית התקיים כמידי שנה כינוס התמימים העולמי. את הכינוס פתח הרב יקותיאל מנחם שיחי' ראפ אשר כבר עשרים שנה מארגן את הכינוס בעידודו של כ"ק אדמו"ר שליט"א. את הכינוס פתח המנחה הרב ראפ שהזמין משפיעים וראשי ישיבות לדבר על מעלת הימים והמקום.

תמונות נוספות בסיפור המלא

לספור המלא

   שיעור משיח וגאולה     
כמידי יום גם היום (ד') לאחרי תפילת מנחה המרכזית התקיים שיעור משיח וגאולה שאותו מסר הרב משה אנטיזדה. השיעור עסק בנושא פרסום הניסים לזירוז הגאולה כאשר הרב אנטיזדה שילב  סיפורים מנסיונו האישי. בשיעור השתתפו מאות מאנ"ש והתמימים.

תמונות מהשיעור בסיפור המלא

לספור המלא

   תמונת היום     
שניים זה תמיד ביחד
צלם 770live תפס שני ילדים שנרדמו באמצע התוועדות במוצאי שבת ג' תשרי

   התוועדות לתלמידי ישיבות בני ברק וקריות     
היום (ג') התקיימה התוועדות עם הרב זלמן לנדאו לישיבות קטנות בני ברק וקריות עם המשפיע החסידי הרב זלמן לנדא שחיזק את התמימים על עניין ההתקשרות לאילנא דחיי הרבי מלך המשיח שליט"א והזכיר את השיחה של הרבי שאנחנו זכינו להיות בחודש החגים בליובאוויטש ולא כאלה שתקועים ב"חור" שלהם. את ההתוועדות ארגן הת' נח קונסיפולסקי
לספור המלא

   הכנסת ס"ת לכבוד ו' תשרי ב770     

היום (ג') התקיימה הכנסת ס"ת ענקית ל770 הריקודים התקיימו מחוץ ל770 כאשר לאחרי תפילת ערבית במניינו של הרבי מה"מ שליט"א התקיימה התוועדות בהשתתפות רבים מאנ"ש והתמימים בה נשאו דברים הרבנים שלמה מאעיסקי הרב משה רובשקין הרב לוי יצחק גינזבורג והרב נפתלי אסטולין.

תמונות מההתוועדות בכתבה המלאה

לספור המלא

1 2 3   4 5 6 7 8.....16
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא