ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 43

   י"א ניסן: מתוועדים עד אור ראשון     
לאחר שתם החלק הרישמי בהתוועדות י"א ניסן המרכזית בבית חיינו, התאספו קבוצות קבוצות של תלמידי התמימים ואנ"ש סביב משפיעים ורבני חב"ד מרחבי העולם להתוועדויות שנמשכו עד שעת בוקר מוקדמת. הנושא העיקרי עליו סבבו דבריהם של הדוברים השונים היה מהי ההוספה שצריכה להעשות בכדי להביא את התגלותו של הרבי מלך המשיח.

גלריית תמונות בסיפור המלא...

לספור המלא

   54 טנקים כובשים את העיר ניו-יורק     
משעות הבוקר (ה') יצאה שיירה מרשימה של 54 טנקים מרחוב פרזידנט ונעה בליווי משטרתי רב ברחובתיה של העיר ניו יורק. קידוש השם רב נגרם מהשיירה, עשרות אלפי יהודים שבאו במגע עם אי מהטנקים נחשפו לדבריו של הרבי מלך המשיח שליט"א ש'הנה הנה משיח בא'.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   מאות אנ"ש ותמימים בהתוועדות י"א ניסן ב770     

מאות מתלמידי התמימים ואנ"ש תושבי השכונה בחרו היום (ה') לקחת פסק זמן מעבודות חג הפסח המשמש ובא ובאו בהמוניהם להתוועדות י"א ניסן - יום הולדתו של הרבי מלך המשיח בפלטרין של מלך – בית חיינו. את פני הבאים קיבלו כמה וכמה דוכנים בכניסה ל770 שהציעו את מרכולתם...

המשך הכתבה וגלריית תמונות בסיפור המלא...

לספור המלא

   רבבה בכינוס י"א ניסן שנערך אתמול.     

גשם זלעפות קידם את פני האלפים שגדשו את שידרת 'איסטארן פארקווי' למפגן אחדות שטרם ניראה כמותו בשנים האחרונות. החשש שקינן בליבותיהם של המארגנים שחלילה מטר הגשם שהחל לרדת משעות הבוקר יפגע בכמות משתתפי הכינוס נמוג כלא היה בראותם את אלפי המשתתפים שברובם אף הקדימו את בואם, חלקם אף זמן רב לפני השעה הנקובה...

המשך הכתבה בסיפור המלא...

לספור המלא

   חדר האוכל המיתולוגי ב1414 יהיה מוכן לפסח     
בימים אלו נערכות בחדר האוכל המיתולוגי ב1414 עבודות ממש מסביב לשעון בכדי להכשירו לחדר אוכל ראוי בו יאכלו התמימים - תלמידי ה'קבוצה' בחג הפסח. חדר האוכל שהיה מוזנח בשנים האחרונות מחוסר תקציב לשפצו מקבל בימים אלו פנים חדשות והופך למקום ראוי לכל דבר ועניין.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   הכנות לקראת התוועדות י"א ניסן המרכזית ב770     
הערב, אור ליום הבהיר י"א ניסן תתקיים ההתוועדות המרכזית, ב'בית חיינו' - 770. רבנים ומשפיעים מהשכונה ומרחבי העולם יתוועדו עם הקהל. ההתוועדות תחל בעז"ה בשעה 9:30 סביב שולחנות ערוכים. אורחים חשובים ידברו לפני הקהל מעניני היום.

   ברוך דיין האמת: הרב חיים יעקב משה הכהן פרידמן ע"ה     
מאות ליוו את החסיד הרב חיים יעקב משה הכהן פרידמן ע"ה אשר הלך לעולמו הלילה בקראון הייטס. הלוויתו התקיימה בשעה 2:00 בצהרים מול 770. השאיר אחריו בנים יבלחט"א: ר' מאניס ממניסוטה, ר' בן ציון מקנזס סיטי, ר' אלתר אליהו מצפת, ר' יוסף ברוך, ר' שלמה, ור' אברהם שבתאי מקראון הייטס. בנותיו: גב' פיי גרין מפלורידה וגב' איטה מרקוס מקליפורניה. ת.נ.צ.ב.ה.

36.....42 43   44 45 46 47 48 49 50.....56  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא