ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 42

   כינוס תורה ע"פ הוראת הרבי ב770     
היום בשעות הצהריים התקיים כינוס תורה מרתק בבית חיינו וזאת על פי הוראתו של הרבי מלך המשיח שליט"א לערוך 'כינוסי תורה' בימי חול המועד. בכינוס דיברו מספר תמימים על מספר נושאים וריתקו את שאר תלמידי התמימים במשך שעות ארוכות. בכינוס השתתפו מספר רב של תמימים. 

תמונות נוספות בסיפור המופלא...

לספור המלא

   סעודות חג פסח בחדר האוכל החדש ב1414     
'יש מאין' - אין הגדרה טובה יותר בכדי להסביר איך מכינים את התבשילין בחדר האוכל ב1414. זוג תמימים ממשיכים את מסורת השנים של הטבחית הגברת 'מוסיה' ע"ה שהיית ידועה בהקפדתה בהכנת התבשלין לחג הפסח. באותו מתקון מכינים שני תמימים מוכשרים מאכל ומשתה לכל תלמידי ה'קבוצה' ומאות האורחים.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   תחושה עילאית בעת חג הפסח ב770     
אלפי שלוחים, אנ"ש ותמימים מישיבות חב"ד בכל רחבי תבל גדשו את אולם בית 770 - מרכז חב"ד העולמי בכל שעות היממה כשהנוכחות הרבה מתבטאת בעיקר בזמן התפילות. קשה לתאר במילים את ההרגשה העילאית שאפפה את כולם לנוכח המראה המרגש של אלפי חסידים נוהרים וגודשים את מקור החיות - בית רבנו שבבל - וזועקים על אודות הגאולה.
לספור המלא

   לכל גולשינו פסח כשר ושמח     
לרגל חג הפסח, - חג הגאולה, אנו מתכבדים לברך את אלפי גולשינו ואת כל עם ישראל בארץ ובתפוצות בחג פסח כשר ושמח - חג של גאולה אמיתית תיכף ומיד ממש בהתגלותו בעיני בשר של הרבי משיח שליט"א תיכף ומיד ממש. במהלך החג אנו נמשיך לעדכן ידיעות אם כי בכמות מצומצמת יותר.

   770 נסגר ליומיים עד חג הפסח     
בית חיינו יהיה סגור במשך היומיים הקרובים עד חג הפסח. מהלך זה נערך בכל שנה על מנת לתת שהות לעובדים לנקות בדקדקנות את כל האולם הענק הזה על כל ספריו וארונותיו לקראת חג הפסח. מאתמול בלילה הגיעו תגבורת של פועלים שחורים שעבדו כל הלילה להוצאת הספסלים מ770 ונקיונם. התפילות ושאר עניני 770 עברו לזאל הקטן.
לספור המלא

   ב770 מוזזים את השעון בשעה     
אמש, מוצאי שבת פרשת צו, הסתיים שעון החורף בארה"ב ובכלל זה בשכונת המלך - כאן ציווה ה' את הברכה בשעה 12:00 בלילה. תושבי המדינה שינו את מחוגי השעונים לשעה אחת אחורה. כעת הפרש השעות בין ישראל לארה"ב יעמוד על שש שעות.
     השעון ב770

   תמונת היום ב - 770     

הרב שפרינגר בשיחה עם צלם גוי שבא בשערי 770


29.....35 36 37 38 39 40 41 42   43.....49  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא