ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 38

   את"ה - 770 יוצא במבצע חדש     
את"ה העולמי - 770 יצא במבצע מיוחד: לימוד כל ספר קרבנות לרמב"ם. ספר זה נלמד כעת במסלול הלימוד היומי של הרמב"ם [ג"פ ליום], ובאת"ה דואגים שהלימוד יהיה בתוספת עיון והעמקה. על פי תכנית המבצע, בערב שבת שכולה משיח לתלמידי התמימים, שתערך בע"ה כמידי שנה בשבת שלאחרי ל"ג בעומר בכפר חב"ד - יערך מבחן מקיף על כל הספר, כשהמעפילים ללמעלה מ75% יזכו בשי מיוחד: סט רמב"ם מהדורת כיס. את רעיון המבצע הגה ומממן הרה"ח ר' נפתלי שי' אסטולין, שליח כ"ק אד"ש בלוס אנג'לס, בעקבות מלאת 20 שנה לתקנת הרמב"ם היומי, וכהוספה בלימוד עניני הגאולה בימים הסמוכים לכ"ח ניסן.
לספור המלא

   תמונת היום ב- 770     

הרב דוד רסקין בעת כינוס תורה ב770


   אתר חדש שיסייע לקמפיין האוטובוסים     

במסגרת הקאמפיין החדש,שהכריז עליו יו"ר המטה לשלימות העם והארץ הרב יקותיאל מנחם ראפ בהתוועדות ב770, בו יפורסמו מעל גבי 500 אוטובוסים ברחבי הארץ שלטי ענק, הוקם גם אתר אינטרנט חדש שייסע אי"ה לקיום הקאמפיין. באמצעות האתר ניתן לקבל פרטים מלאים על המבצע והדרכים לתרום להצלחתו.
ניק לאתר http://www.sos-israel.com 


   חידוש בהתוועדות השבועית - וודיאו מהרבי     
מהיום ואילך אי"ה בכל יום שני בערב בפתחית שיעור האחדות השבועי בו נוטלים חלק כל תלמידי ה'קבוצה' יוקרן קטע וודיאו מאחת ההתוועדויות הקשורות לאותו שבוע. הלילה השתתפו בהתוועדות עשרות בחורים שרותקו לכמה מהתמימים שסיפרו אפיזודות מרתקות שאירעו בעת שליחותם לאחרונה.
לספור המלא

   הכנות אחרונות - "וקדשתם את שנת החמישים"     
בימים אלו ממש נערכות הכנות אחרונות לקראת התוועדות "וקדשתם את שנות החמישים" לרגל התחלת שנת החמישים להתייסדות צעירי אגודות חב"ד - (ב' באייר תשט"ו)  על ידי הרבי מה"מ שליט"א. ההתוועדות תתקיים אי"ה ביום חמישי פר' תזריע-מצורע אור ליום, ב' אייר, תפארת שבתפארת, שזהו גם יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר מהר"ש. ההתוועדות תחל לאחר תפילת ערבית במניין כ"ק אדמו"ר. את ההתוועדות מארגן יו"ר צא"ח העולמי הרב שמואל מנחם בוטמן ויטלו בה חלק פעיל, רבנים משפעים וחברי צא"ח. 
 
לספור המלא

   נתפסה הגנבת ב 1414     
בשבת חול המועד של פסח וכמה ימים אח"כ הסתובבה בפנימית 1414 אשה שחורה לשאלה מה היא עושה כאן היא ענתה שראביי קליין שלח אותה לנקות ובפועל ערכה פשיטות על החדרים כשהיא גונבת מכל הבא ליד. יומיים אחרי בבניין הישיבה ב749 א' הבחורים ראה אותה נכנסת ושוב עם אותה תשובה הבחור הבריח אותה. היום (ב') בשעה 8:30 בערב א' הבחורים עמד לצאת מקומה c בבניין הישיבה ב 1414 ולפתע הוא רואה את עצמו מול אותה אשה, הבחור צעק בבניין שהגנבת חזרה ומיד יצאו לעזרתו כאשר שניים ירדו למשרד לקרוא לרב ש"ב ברוד שהביא איתו את המשטרה.
לספור המלא

   כינוס תורה בעניני 'משיח וגאולה'     
היום (ב') נערך כינוס תורה שעסק בכולו בענייני 'משיח וגאולה' הכינוס נערך לרגל מלאות 13 שנה לשיחה "עשו כל אשר ביכולתכם" פתח את הכינוס הת' גרשון אבצן לאחריו נאם הת' סענדי ווילשאנסקי ולאחריו נאם ראש הישיבה ויו"ר צא"ח העולמי הרב דוד ראסקין לאחריו נאם הת' עודד שיחי' למברג.

גלריית תמונות מפוארת בסיפור המלא...

לספור המלא

29.....35 36 37 38   39 40 41 42 45.....51  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא