ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 39

   ילדי צ"ה ערכו ברכת האילנות בחצר 770     
עשרות ילדי צבאות ה' מתלמודי התורה בקראון הייטס הגיעו היום בלווית מוריהם לחצר 770 וערכו ברכת האילנות בהשתתפות מזכירו של הרבי מה"מ הרב בנימין קליין. הברכה נעשתה על העץ שהרבי היה נוהג בכל שנה לברך עליו דבר שעורר אצל הילדים מלבד המעמד עצמו התרגשות רבה.
לספור המלא

   נפתח חדר האוכל ב 1414     
לאחר ארבע שנים נפתח חדר האוכל המיתולוגי ב1414 לתלמידי ה'קבוצה'. החדר אוכל לא נפתח עד היום מכיוון שלא סיימו את השיפוצים. הבחורים אכלו עד חודש חשוון בבניין חובבי תורה מכיוון שפרצה שריפה באולם חדר האוכל, עברו לאכול בבית הכנסת 'געצל שול' שממוקם בביסמנט של הפנימיה. 
לספור המלא

   "הצלת העם והארץ" - הרב יקותיאל מנחם ראפ     
בהתוועדות האחרונה שנערכה ב770 הודיע הרב יקותיאל מנחם ראפ יו"ר המטה להצלת העם והארץ על תוכניתו שכבר בימים אלו יוצאת לפועל, שבו יפורסמו מעל 500 אוטובוסים של 'אגד' ברחבי הארץ, כרזות ענק תחת הסיסמא: "הרבי מלך המשיח מזהיר: הבריחה מגוש קטיף – סכנה נוראה למליוני יהודים." הרב ראפ קרא למשתתפים לתרום מכספם, תוך שהוא בבחינת אני המתחיל הרים תרומה נכבדה למדי. המדובר בעלות של 60$ לכל אוטובוס (270 ש"ח) אותם ניתן להעביר לנציגים השונים בכל עיר, או לשלוח באה"ק לת.ד. 6132 בצפת 13410 או בניו יורק ל: Shofar Association of America c\o Rabbbi Yekutiel M. Rapp - 433 Kingston Av. #24, Brooklyn N.Y. 11215
לספור המלא

   "עשו כל אשר ביכולתכם - כ"ח ניסן ב770     
לרגל מלאות 13 שנה לשיחתו של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם", התקיים אמש בבית משיח - 770 כינוס חרום, פתח את הכינוס הגבאי, הרב מנחם גארליצקי שהזמין את המשפיע פנחס קארף לפתוח ב"דבר מלכות", לאחריו נאם הרב שמואל בוטמן - יו"ר צא"ח העולמי, וולאחריו נאם הרב יקותיאל ראפ שהתפלפל רבות על הסיפור עם ר' יהושע בן לוי והמשיח.

גלריית תמונות בסיפור המלא...

לספור המלא

   תמימים מברכים 'ברכת האילנות'.     
מאות מתלמידי התמימים יצאו ביום האחרון על-פי המנהג לערוך ברכת האילנות. מחזה יוצא דופן היה להביט בתמימים כשסידורים לידם נמצאים קבוצות קבוצות סביב אילנות ברחובות קראון-הייטס ועורכים את הברכה. רבים פנו לערוך את הברכה מרחק מה בפארק הנמצא בקצה רחוב איסטארן-פארקווי
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

שיחת גבאים, הרבנים ליפסקר גרליצקי ולוש בסוד שיח


   אישים בעצרת המחאה שתערך ביום ד' ב770     
תכונה רבתי בבית חיינו לקראת עצרת המחאה ההמונית שתערך אי"ה ביום רביעי כנגד מעשיה המבהילים של ממשלת ישראל. בתוך כך נודע על ידי מארגן הכינוס וי"ר המטה לשלימות העם והארץ הרב יקותיאל מנחם שי' ראפ שבעצרת יטלו חלק אישי ציבור ממדרגה ראשונה. לדבריו רבים מהם כבר הבטיחו את השתתפותם כשבניהם ואולי הבולט ביותר הוא ח"כ ארי'ה אלדד שהגיע לשם כך במיוחד מארץ ישראל. כמו כן השתתפו כמה מתנועת ההתישבות כשבמהלך הכינוס יוקרן סרט תיעודי על הקשיים שבהם נתקלים המתיישבים מול אטימותה ורפיסותה של ממשלת ישראל. 
לספור המלא

29.....35 36 37 38 39   40 41 42 46.....52  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא