ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 41

   שיעור התוועדות - צפת     
אתמול (ד') בשעות הערב התקיים כבכול שבוע ביום זה השיעור התוועדות של תלמידי ה'קבוצה' בוגרי הישיבה הגדולה בצפת. השיעור שנפתח בלימוד בצוותא של 'דבר מלכות' נמשך אל תוך הלילה כשכמה מהתמימים מבאים בפני התמימים סיפורי מופת מדהימים שאירעו אתם במהלך 'מבצע תפילין'. 

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   כינוס תורה מרשים ומעורר כבוד בבית חיינו     
על פי הוראת כ"ק אדמו"ר מה"מ שליט"א התקיים אתמול (ד') כינוס תורה בבית חיינו 770 שאורגן לאנ"ש והתמימים ליד הכניסה האחורית. את הכינוס הנחה ראש הישיבה המרכזית ב 770 הרב שניאור זלמן לבקובסקי שהזמין לבמה את הרב בער'ל ליפסקר שחזר (דבר מלכות) על שיחה של הרבי האם מברכים שהחיינו באחרון של פסח...

המשך הכתבה וגלריית תמונות מפוארת בסיפור המלא...

לספור המלא

   געגועים עזים לימי קדם בהתוועדות מוצח"פ ב770     
מי שלא ראה את התוועדות מוצאי חג פסח - סעודת משיח, בבית חיינו - 770 התקשה להבין געגועי חסידים ל'ותחזינה עיננו' בעיני בשר. אלפים מתלמידי התמימים ואנ"ש תושבי שכונת המלך התכנסו בבית חיינו להתוועדות רעים, וסעודת משיח, ביום סגולה שכזה בשבט אחים גם יחד וחיכו בקוצר רוח להתגלותו של הרבי מלך המשיח.  

גלריית תמונות מדהימה בסיפור המלא...

לספור המלא

   אלפי תמימים ב'הקהלת קהילות' ברחבי ניו-יורק     
אלפי תמימים יצאו ע"פ הוראת הרבי מה"מ ועל אף הגשם הכבד, בצהרים של חג ראשון למאות בתי כנסת הפרוסים בכל מרחב העיר ניו-יורק ל'הקהלת קהילות'. תגובותיהם של המתפללים למראה הבחורים ספוגי המים היו במילה אחת הערכה אמיתית וכנה ללא כל כחל ושרק. 
לספור המלא

   "גירוש ספרד בארץ ישראל" - הרב קותי ראפ     
בהתוועדות שנערכה היום ב770 דיבר הרב יקותיאל ראפ יו"ר המטה להצלת ארץ ישראל בכאב רב אודות המצב הקשה השורר בארץ ישראל כשראשי השלטון בהמתלאה של 'ניתוק' ו'העתקה' עוקרים ומגרשים יהודים מאדמתם. הרב ראפ שעושה לילות כימים במאמצים כבירים לשמירה על ארץ ישראל בדרכים שונות הישווה את המצב לגרוש ספרד כשהוא מביא את דבריו הברורים והחדים של הרבי 'שעצם' דיבור על וויתור משטחי ארץ ישראל מביא טרור.

   סרט על ביהמ"ק - הרב שלום איפרגן     
התוועדות מרתקת במיוחד התקיימה הלילה בבית חיינו. ההתוועדות באה במסגרת ההתוועדויות הקבועות שנערכות ע"י הרב מנחם גרליצקי מגבאי בית חיינו. בהתוועדות השתתף הרב שלום איפרגן שערך סרט מיוחד במינו כהגדרתו על ביהמ"ק וכליו. בהתוועדות הטיב להסביר על שערך והזמין את התמימים לבוא ולצפות במצגת מיוחדת זו.

תמונות נוספות מההתוועדות בסיפור המלא...

לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

מקורב באחד משיעורי 'גאולה ומשיח' שנמסר ע"י הרה"ת ר' לוי הנדל


29.....35 36 37 38 39 40 41   42 48.....54  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא