ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 40

   הערב: הכנות לקראת התוועדות כ"ח ניסן ב770     
ממש ברגעים אלו נערכות הכנות אחרונות לקראת התוועדות כ"ח ניסן בבית חיינו. את ההתוועדות מארגן יו"ר צא"ח בארצות הברית הרב שמואל בוטמן אשר מארגן את ההתוועדות מדי שנה. בהתוועדות יטלו חלק כמה ממשפיעי ורבני אנ"ש אשר ידברו על השנים הרבות שחלפו מאז ויחזקו את הציפיה להתגלות הרבי מה"מ.

   תוכנית מיוחדת לילדים בכל יום ראשון' ב770     
בימי ראשון אין לימודים בבתי הספר הכללים בברוקלין ומחוצה לה ועשרות ילדים יהודים מעבירים את זמנם לריק. תוכנית מיוחדת שיזמה אחת מנשות קראון-הייטס כשהיא מביאה את הילדים בכל יום זה ל770, שם הם גם מתבסמים מן האווירה, לומדים נושאים ביהדות ועושים מלאכות יד שעל זה מנצח אחד מבכירי התמימים הת' דוד קרישנזפט. 

גלריית תמונות מפוארת בסיפור המלא...

לספור המלא

   התוועדות ב770 לציון 20 שנה לתקנת לימוד הרמב"ם     
אתמול (מוצא"ש) התקיימה בבית חיינו התוועדות מרתקת ומעניינת במיוחד לציון 20 שנה לתקנת שיעורי הרמב"ם על-ידי הרבי מה"מ. בהתוועדות שאורגנה כבכל שבוע ע"י הגבאי הרב גרעליצקי השתתפו שלוחי אד"ש ומשפיעים שדיברו ב'קאח' מיוחד על החיזוק וההתעוררות שצריכה להיות בנוגע להוראה זו של הרבי.  
לספור המלא

   "שמירת ארץ ישראל" - עצרת ענק ביום רביעי הבא     
בעת האחרונה הפכו  - לצערנו ולעוונותנו -  דבריו המבהילים של ראש הממשלה אריאל שרון למעשיים יותר, דבר שבא לידי ביטוי בפינוים ובגירושים הברוטלאים של יהודים מעל אדמתם. אצל  הרב יקותיאל ראפ מי שלאורך כל השנים עושה רבות למען שמירת 'ארץ ישראל' וזאת במסגרת המטה שהקים 'המטה למען שמירת ארץ ישראל ועם ישראל' הדבר הדליק יותר מנורה אדומה אחת ודחף לארגן עצרת ענק שתערך אי"ה ביום רביעי הבא בשעה תשע וחצי בערב בבית חיינו. בעצרת הישתתפו רבנים, משפיעים וכמה מנציגי הישובים בחבל עזה. מודעות נתלו בכל רחבי השכונה ולאור דבריו של הרבי אודות שמירת 'ארץ ישראל' והזעקה שצריכה להיות, ועל-פי ניסיון העבר צפויים ליטול חלק בעצרת אלפים מאנ"ש שיבאו למחות ולזעוק על אודות המצב. 
לספור המלא

   "לפרסם את בשורת הגאולה" - הרב מייזליש     
הלילה התקיימה בפינה המערבית של 770 התוועדות מענינת אל תוך הלילה. בכיר המתוועדים היה הרב מייזליש שליח אד"ש במקסיקו שסיפר סיפורים מרתקים על שליחותו תוך שהוא מחזק את התמימים אודות פירסום בשורת הגאולה. אל ההתוועדות הצטרף מאוחר יותר הרב פרידמן ממזרח ברוקלין דבר שהוסיף נדבך סוחף ומרתק יותר להתוועדות.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   "ונגלה כבוד הוי'..." - הת' מנחם מענדל פרידמן     
שיעור מרתק ויוצא דופן התקיים היום (ה') בבית חיינו. את השיעור בעניני 'גאולה ומשיח' שהפך כבר למסורת ביום זה מסר הת' מנחם מענדל פרידמן מבכירי התמימים הלומדים ב770 שביאר בארוכה, בטוב טעם ובבהירות רבה את הפסוק "ונגלה כבוד הוי' וראו כל בשר..." איך שהוא משתקף על פי שיחותיו של הרבי.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

השלוחים מייזליש ממקסיקו ופרידמן ממזרח ברוקלין מתוועדים ב770


29.....35 36 37 38 39 40   41 42 47.....53  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא