ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 36

   התוועדות מלווה מלכה ויארצהייט לרב חודקוב     
עשרות מאנ"ש והתמימים התכנסו כבכל מוצא"ש להתוועדות מלווה מלכה וסיום הלכות ברמב"ם. ההתוועדות הוקדשה גם לרב חודקוב שהשבוע יחול היארצהייט שלו. בהמשך ריתקו את התמימים בהשתתפותם הרב וולפא, הרב קאליש, הרב ראפ, הרב דהן, והכל באירגונו של הגבאי המסור הרב גרליצקי.
לספור המלא

   התוועדות יום הולדת ב770     
הלילה (מוצא"ש) התקיימה בבית חיינו התוועדות יום הולדת שמחה במיוחד. בפינה המזרחית צפונית של 770 נאספו עשרות מתלמידי התמימים וחגגו יום הולדת לאחד המקורבים שזה עתה החל את התקרבותו. לאחר שחזר על מאמר התיישבו התמימים בצוותא להתוועדות חסידית שנמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה.
לספור המלא

   סיפורי חסידים - הרב שלום בער וולפא     
התוועדות מרתקת לתוך הלילה התקיימה בליל שישי ב770. עשרות מתלמידי התמימים ישבו מרותקים משך זמן רב לדבריו הקולחים והמיוחדים מנופת צופים של הרב וולפא, בלשונו הברורה והמיוחדת גולל בפני התמימים סיפורי חסידים מדהימים ועורר להתחזק בעניני גאולה ומשיח ושמירת ארץ ישראל.
לספור המלא

   שיעור התוועדות - צפת     
עשרות תמימים בוגרי הישיבה בצפת השתתפו בשיעור התוועדות השבועי שהתקיים השבוע בכולל לוי יצחק הנושק לבית חיינו. בהתוועדות למדו התמימים מתוך חוברת שהוכנה מבעוד מועד על אודות ב' אייר, וכמה מתלמידי התמימים שהשבוע יחול יום הולדתם חזרו על מאמר.  
לספור המלא

   וקדשתם את שנת החמישים" - כינוס ב770     
עשרות מתלמידי התמימים ואנ"ש תושבי השכונה נטלו חלק בהתוועדות חברי צא"ח תחת הכותרת "וקדשתם את שנת החמישים" לרגל חמישים שנה ליסוד ארגון צא"ח על ידי הרבי מה"מ. בהתוועדות נוכחו יו"ר צא"ח העולמי הרב שמואל בוטמן, וחברי צא"ח. בתחילה נשא דברים הרב דוד רסקין, מראשי ישיבת תומכי תמימים המרכזית ב770 שדיבר משיחותיו של הרבי ולאחריו נאם הרב בוטמן שסיפר על הקמת ארגון צא"ח. הנואמים הבאים היו הר קסטל ועוד שסיפרו סיפורים מדהימים שאירעו במהלך השנים. בהמשך הלילה הפך הכינוס להתוועדות חסידית שנמשכה זמן רב.  
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

אחד ממשתתפי העצרת כשספר תהילים בידו


   מחר: הפגנה מול השגרירות הישראלית במנהטן     
אווירה של עשייה והרגשה חזקה של מחויבת לפעול על פי שיחותיו של הרבי מה"מ מפעפעת בליבותיהם של תלמידי ה'קבוצה' מיום אתמול. בעידודם של משפיעי ומשגיחי ה'קבוצה' נוקטים התמימים פעולות רבות שלמרבה הצער הם מבחינת במקום שאין איש תהיה איש. אחת הפעולות מאורגנת למחר התמימים נקראים לאחר "מצבע תפיליו" להשים את פעמיהם לכיוון שגרירות ישראל במנהטן בכדי לזעוק בכאב על התוכנית הנפשעת.
לספור המלא

29.....35 36   37 38 39 40 41 42 43.....49  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא