ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 37

   התמימים מתגייסים במלוא העוצמה למנוע את הגירוש     
לאחר הכינוס התאספו כמה תמימים נמרצים וכדבריו של הרבי מה"מ המעשה הוא העיקר החליטו בעזרתו של יו"ר המטה להצלת העם והארץ הרב יקותיאל ראפ להרים את הכפפה ובשעות ההפסקה להרים טלפונים לאלפי מתפקדי ליכוד ולהביא בפניהם את דבריו של הרבי ולדחוק בהם להתנגד.  
לספור המלא

   "לעצור את ההתנתקות" - עצרת חרום ב770     

אלפים מאנ"ש תושבי השכונה, תלמידי התמימים, משפיעים ואישי ציבור התכנסו ביום רביעי ל' ניסן בבית חיינו, מקום שבו יוצא אורה לכל העולם, לעצרת זעקה ומחאה רבתי כנגד תוכניתה האיומה של הממשלה לגרש אלפי יהודים מעל אדמתם. ולהזדהות ולעודד את תושבי גוש קטיף שמול בוגדנותה של הממשלה עומדים כצוק איתן ובלתי מתפשר ומנהלים מלחמה עיקשת למניעת הגזירה...

המשך הכתבה בסיפור המלא...

לספור המלא

   כינס חרום אודות שלימות הארץ ב770     
עקב החלטת הממשלה בארץ ישראל למסור למחבלים הרוצחים שטחים מארץ ישראל (היל"ת) התקיים במרכז חב"ד העולמי - 770 כינוס חירום אליו הגיעו אלפי אנשים ונשים משכונת קראון הייטס. בסיפור המלא גלריית תמונות מפוארת, בשעות הקרובות נעלה כאן ידיעה מפורטת אודות הכינוס. 
לספור המלא

   כינוס ראש חודש של ילדי צ"ה ב770     
בשעות הצהריים כבכל ראש חודש התאספו עשרות מילדי שכונת קראון- הייטס לבית חיינו לכינוס צבאות ה'. תוכניה מיוחדת הייתה לילדים שכללה עשרות פרסים יקרי ערך. מנהל הפרויקט הנו המחנך הדגול הרב קאצאן שעושה לילות כימים עבור חינוכם של ילדי השכונה. יצויין שכינוסים דומים אם כי לזמן קצר יותר נערכים בכל יום רביעי בשבוע.  
לספור המלא

   הכנות אחרונות לקראת עצרת המחאה היום ב770     
בשעות אלו ממש נערכות הכנות אחרונות לקראת עצרת מחאה המונית  - בעקבות מעשיה המטופשים של הממשלה -  שתתקיים הערב (ד') בבית חיינו. בעצרת צפויים להשתתף אלפים מתושבי קראון-הייטס, רבנים משפיעים ואנשי ציבור. העצרת תעובר בשידור חי על ידי מסרטת אתרנו ואי"ה לאחרי'ה תבוא כתבה נרחבת. 
לספור המלא

   זרם מבקרים מוגבר בימים האחרונים ב770     
בימים האחרונים ניכרת עלייה חדה בכמות המבקרים והאורחים שגודשים את ביית חיינו. רבים מהמבקרים נשאבים במהרה לאווירה הסוחפת ולאחר שמניחים תפילין ומקשיבים על מעלת המקום בו הם נמצאים פוצחים בריקוד חסידי סוער בצוותא עם תלמידי התמימים. התרגשותם של המבקרים ניכרת היטב במהלך הביקור. 

גלריית תמונות מפוארת בסיפור המלא...

לספור המלא

   שיפוצים ב1414     
בימים האחרונים נערכים חדשות לבקרים שיפוצים ונקיונות שונים בבנין פנימית תלמידי ה'קבוצה' 1414. לאחר שנפתח חדר האוכל המיתולוגי רוח חדשה ורעננה החלה מנשבת בבנין. אתמול (ג') עמלו מספר פועלים במשך שעות על תליית אותיות מוזהבות על חזית הבניין בהם נכתב ישיבת תומכי תמימים לישראלים.  
לספור המלא

29.....35 36 37   38 39 40 41 42 44.....50  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא