ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 16

   תמונת היום ב - 770     

בנו של הרב מרלאו ניגש לעמוד במניין הראשי


   התוועדות יארצהיט לרב מרלאו בבית חיינו     
זמן קצר לאחר תפילת שחרית (ד') החלה - במתקנת מצומצמת - התוועדות יארצהייט לז"נ הגאון הרב מרלאו ע"ה שזכה לשלל כינויי חיבה מהרבי מה"מ בין השאר "איש ההלכה" ו"אביר שבאבירים". את ההתוועדות פתח אחד מבניו שיחי' שגם ניגש לעמוד לפניכן, שערך סיום מסכת ל"ע ולאחר מכן חילק הוא וכמה מחתניו של הרב מרלאו 'לחיים' למאות האנשים שבאו להשתתף ולהוכיר את זכרו. בין המששתתפים היו רבני השכונה משפיעים וחברי וועד הקהל. ההתוועדות הקצרה נחתמה בהעלאת קווים לדמותו של הרב ע"י חברו וידידו המרא דאתרא הנוכחי הרב אהרון יעקב שווי.

גלריית תמונות בסיפור המלא...

לספור המלא

   ארבע התוועדויות 'בר מצווה' בבית חיינו     
היום (ד') לאחר תפילת שחרית במניין כ"ק אדמו"ר מה"מ שליט"א התקיימו בזה אחר זה בפינות שונות בבית חיינו ארבע התוועדויות בר מצווה. בכולם ניגנו המשתתפים ת הניגון הידוע לפני המאמר, חתן הבר מצווה חזר על המאמר ולאחר מכן חילקו הוא ואביו 'לחיים' למשתתפים שבירכו ת הנער בשלל ברכות.

תמונות מההתוועדויות בסיפור המלא...

לספור המלא

   וודיאו אודות הרבנים פתח את אירועי היארצהייט.     
שיחתו של הרבי מתאריך כ"ב אדר התשמ"ח העוסקת כולה על אודות הרבנים, פתחה בבית חיינו את אירועי היארצהייט לזכרו של הרב מרלאו. בתחילה היה צאיך להתקיים כינוס רב משתתפפים אך זה התבטל בשל ברשת המשפחה. היום (ד') לאחר תפילת שחרית במניין כ"ק אדמו"ר צפויה להתקיים ב770 מיני התוועדות.
לספור המלא

   בוטלה ההתוועדות לזכרו של הרב מרלאו שיועדה להלילה.     
הבוקר נודע שמסיבות שונות בוטלה ההתוועדות לזכרו של המרא דאתרא הרב מרלאו שיועדה להלילה, וזה לשון ההודעה: ההתוועדות . . שתוכננה להערב תערך במתכונת מצומצמת מחר לאחר תפילת שחרית במניין המרכזי, זאת לבקשת משפחתו שי, מסיבות שעמם, בין היתר כדי שלא להפריע לשמחה הנערכת הערב...

מכתב הביטול במלאו בסיפור המלא

לספור המלא

   משפצים את הביסמנט בבניין הפנימיה 749     
בימים האחרונים נתלו מודעות בשני בניני הפנימיה 1414 ו749 בה מודיעה הנהלת הישיבה שהיא הולכת לשפץ את הביסמנט ב749 ועל כן על יושבי ארבעת המשרדים הממוקמים שם: בית הדפוס, מערכת הערות התמימים ואנ"ש, אתר קסול ומערכת 'יחי המלך' לפנות את חפציהם כבר בימים הקרובים. נמסר עוד שהשיפוץ הנ"ל הינו חלק מתוכנית רחבת היקף לשפץ גם את כל הבניין לגביו כבר הוצא בעבר כמה צווי הריסה. עתה מה שנותר לראות אם תלמידי התמימים אכן ישמעו להנהלת הישיבה ויפנו את המקום. 
לספור המלא

   הכנות להתוועדות ג' תמוז בבית חיינו     
ההתוועדות העולמית המרכזית לרגל ג' בתמוז בבית משיח - 770, נקבעה ליום שלישי, מוצאי ג' תמוז בשעה 8:30 בערב. בהתוועדות - המאורגנת על ידי הגבאים - ישתתפו שלוחים, משפיעים ורבנים, תושבי שכונת קראון הייטס ואורחים רבים מכל רחבי תבל. ההתוועדות תועבר בשידור חי, באמצעות מסרטת אתרנו 770LIVE.

8.....14 15 16   17 18 19 20 21 23.....29  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא