ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 17

   הגברה משמעותית בכמות המבקרים בבית חיינו     
אם במשך השנה מבקרים ב770 מאות בני אדם, הרי שבשבועים האחרונים מורגשת הגברה רבה בכמות המבקרים. הללו זוכים להניח תפילין, רבים מהם אף בפעם הראשונה בחייהם, לאחר מכן נערך להם סיור מודרך בין חדרי הבניין והם זוכים לקבל הסבר מפורט על מהות המקום. אלו ועוד צרור סיפורי מופת מהרבי הופכים את הביקור לחוויה בלתי נשכחת.
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

הרב איצה שפרינגר באמירת תהילים בחדר הקטן


   הרב ראפ הודיע בהתוועדות על אתר חדש     
בימים האחרונים עלה לאינטרנט האתר החדש של "המטה העולמי של חסידי חב"ד להצלת העם והארץ". זהו האתר החב"די הראשון שיוקדש כולו לנושא 'שלימות הארץ', ויביא את דיברי כ"ק אד"ש מה"מ לכלל הציבור.  יו"ר המטה, הרב יקותיאל מנחם ראפ, הודיע על הקמתו במהלך התוועדות חסידית בבית חיינו והוא קורא לאנ"ש לעזור לאתר בשליחות מאמרים וידיעות בנושא, ולפרסמו בין מכריהם. בקרוב יעלה לאתר הספר "קראתי ואין עונה" המרכז את שיחותיו של הרבי בנושא.                                                       כתובת האתר היא: http://www.sos-israel.com

   התוועדות יארצהייט הרביעי של הרב מרלאו     
ועד הקהל דשכונת קראון הייטס מארגן עצרת התעוררות רבתי לתושבי השכונה, לרגל יום היארצייט הרביעי של הרב האהוב והבלתי נשכח, המרא דאתרא, הרב יהודה קלמן ע"ה מארלאוו, שכונה ע"י הרבי מלך המשיח בתואר "אביר שבאבירים". העצרת תתקיים בבית משיח - 770 ביום שלישי אור לכ' סיון בשעה 9:30 בערב.  בתוכנית: סעודת מצוה, סיום מסכת לע"נ הרב, הקרנת קטעי וידאו מכמה מנאומיו, דברי התעוררות מפי רבנים ומשפיעים ומפי חברי הבד"צ, והתוועדות חסידית שתמשך אל תוך הלילה.
לספור המלא

   אורזים את ה'יחי המלך'.     
בכל חודש אורזים התמימים את קובצי ה'יחי המלך' בכדי לשולחם לכל קצוות תבל. "יחי המלך" החל לצאת משבוע לאחר ג' תמוז תשנ"ד על מנת להסביר את דעתו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט"א בכמה ענינים בצורה ברורה ונאותה. הגליון מחדש את עצמו מדי שבוע ומגיע בתפוצתו לכל כנפי תבל. ההוצאה והאריזה נעשית על ידי וועד חיילי בית דוד בבית חיינו.
לספור המלא

   "צורת המנורה" - הת' סענדר וולישנסקי     
שיעור מרתק ומעניין בשיחתו של הרבי על אודות צורת קני המנורה והשאלה על הרמב"ם בעניין, מסר הת' סענדר וולישנסקי. השיעור נערך במסגרת שיעורי 'גאולה ומשיח' שבכל שבוע. תמימים רבים נטלו חלק בשיעור ורותקו ללשון הבהירה והנהירה. השיחה הוסברה והובהרה בטוב טעם ובעמקות מדהימה.
לספור המלא

   היום: ט"ו סיוון יום מאסר הרבי הריי"ץ     
היום, ט"ו סיוון, הוא היום בו נאסר הרבי הקודם -  הריי"צ במאסרו הידוע בשנת תרפ"ז. במשך כמה שנים אמר הרבי מאמר ביום זה, והחל משנת תשמ"ט הגיה הרבי מה"מ מאמר מיוחד לרגל ט"ו סיוון.
על מהותו של יום אומר כ"ק אד"ש מה"מ: "ט"ו סיון הוא ענין של גאולה", מכיוון שבו התחיל תהליך שבסופו יצא האדמו"ר הקודם מרוסיה ומהגבלות הקומוניסטים.  ההוראה מיום זה היא להוסיף בהפצת המעיינות כבקשתו הנפשית של בעל המאסר והגאולה
לספור המלא

8.....14 15 16 17   18 19 20 21 24.....30  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא