ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 18

   היום: הרוצח של רוזנבאום יוצא לחופשי     
היום (רביעי) יוצא רוצחו של התמים יענקל רוזנבאום הי"ד מבית הכלא שבטקסס. הרצח שהרעיד את אמות הסיפים וגרם לאינדרלמוסיה גדולה בשכונה זכה אז לעדים נרחבים בתקשורת האמרקאית והכלל עולמית. היום בשעות הבוקר הגיע צוות של הערוץ השני האמרקאי לתחנת הסבויי בקדמת בית חיינו לשם עריכת תוכנית בעניין, ותיעוד השיחרור.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

הפועל השחור קוצר את הדשא שבגינה שע"י חדרו הק' של הרבי מה"מ


   סעודת עניים בהפתעה לאח החתן תלמיד ה'קבוצה'     
הפתעה בלתי שגרתית רקמו כמה מתלמידי התמימים לחברם התמים מנחם מענדל אזגווי שנבצר ממנו להשתתף בחתונת אחיו בשל היותו תלמידי ה'קבוצה'. הללו ערכו  ב'געצל שול' שולחנות מאובזרים בפרחים והגישו לשולחן מיני מאכל כפי שעושים באולמות חתונה. הקטע המוסיקלי אף לא נשכח והשמחה וההתרגשות היו מושלמים.
לספור המלא

   התוועדות יום הולדת בבית חיינו     
התוועדות יום הולדת מרנינה במיוחד נערכה אתמול (ב') בבית הכנסת שבבניין אגו"ח קומתו השנייה מעל בית חיינו. עשרות מתלמידי התמימים, בוגרי כל הישיבות, התאספו באחדות נפלאה לרגל יום הולדתו של התמים אסף כרמי. לאחר המאמר התיישבו התמימים להתוועדות חסידית אל תוך הלילה

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   התוועדות אחדות לתלמידי ה'קבוצה'     
תמימים רבים נטלו חלק כבכל שבוע בשיעור ה'אחדות' לכל תלמידי ה'קבוצה' שנערך בפינה המזרחית מערבית של בית חיינו. התמימים למדו בתחילה משיחותיו של הרבי כפי שהם מובאים בקונטרס 'יחי המלך' ולאחר מכן התיישבו להתוועדות חסידית כשהאחד מחזק את השני במבצעיו של הרבי מה"מ. 
לספור המלא

   סעודת עניים בבית חיינו     
היום (ב') לאחר תפילת מנחה במניין כ"ק אדמו"ר מה"מ ובסיומו של השיעור 'גאולה ומשיח' השתתפו מאות מתלמידי התמימים ומכריו של החתן שלמה חיים אזגווי שהיום בעז"ה זהו יום חתונתו בארץ הקודש. את הסעודה אירגן אחיו, תלמיד ה'קבוצה', שנווצר ממנו להישתתף בחתונה -  מנחם מענדל אזגווי.
לספור המלא

   קבלת פנים לרבני העולם בקראון הייטס     

על פי הוראתו של הרבי מה"מ בשנים עברו ודבר שהפך כבר למסורת של שנים, בליל מוצאי חג השבועות, ארגן הבד"ץ דשכונת קראון הייטס קבלת פנים חמה ולבבית לרבני חב"ד שהגיעו מכל רחבי הגלובוס לשהות בחצרות קודשנו ביום חגם – חג השבועות...

המשך בסיפור המלא...

לספור המלא

8.....14 15 16 17 18   19 20 21 25.....31  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא