ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 21

   הסתיימו השיפוצים בלשכת וועד 'סעודת שלמה' ב770     
בחודשים האחרונים נערכו בלשכת וועד 'סעודת שלמה' שבבית חיינו שיפוצים קדחטניים. הוועד שהוקם לאחר שיחתו הידועה של הרבי על הצורך שיהיה מאכל ומשתה בבית חיינו באופן סדיר וזוכה להאכיל אלפים מבאי 770 בכל עת וזמן עבר כעת לראשונה השקעה מסאיבית וכספית גדולה שאמורה לשנות מן הקצה את חזותו. 
לספור המלא

   בר מצווה בבית חיינו     
מיד לאחר תפילת שחרית במניין כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א התקיימה בפינה הצפונית מזרחית סעודת בר מצווה לתמים מנחם מענדל מרנץ, בנו של המחנך הדגול הרב ראובן מרנץ. ההתוועדות נפתחה בניגון הידוע ששרים לפני המאמר ולאחר שחתן הבר מצווה חזר על מאמר הבר מצווה בע"פ ובשפה ברורה איחלו לו המשתתפים את הברכות המסורתיות. אב הילד חזר על שיחה של הרבי וחילק למשתתפים 'לחיים'. מאוחר יותר הצטרף להתוועדות רבה של כפר חב"ד הגאון הרב מרדכי שמואל אשכנזי, והסעודה הרשמית הפכה חיש מהר להתוועדות חסידית רווית תוכן חסידי.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   'תספורת' בבית חיינו     
בערב חג שבועות לאחר תפילת שחרית במניין כ"ק אדמו"ר שליט"א השתתפו רבים מאנ"ש תושבי השכונה, אורחים ותלמידי התמימים בתספורת לבנו של אחד מאנ"ש. התספורת נערכה בפינה המזרחית צפונית של 770 ונטלו בה חלק כמה מרבני חב"ד ומשפיעים שהגיעו להצטופף בחצרות קודשנו ביום חגם - חג השבועות.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   תנופת שיפוצים בישיבת תות"ל המרכזית ב- 770     
בערב חג שבועות סיימה חברת 'פוליש' לעבור בנקיון מדוקדק על כל קומות בניין 1414 וחדרי השרות. התמימים התבקשו בכל יום לא להימצאות באחת מן הקומות ברוב שעות היום, ואותה קומה ננעלה וקורצפה. בתוך כך נודע שבבנין הפנימיה השני בו לנים תלמידי ה'קבוצה' - 749 שעל שידרת איסטערן פארקווי מתכננת הנהלת הישיבה שיפוץ רציני ויסודי שיחליף את מראהו הישן והמוזנח. 

   מערכת 770LIVE מאחלת לגולשים חג שבועות שמח     
מערכת חדשות  770LIVE מאחלת לאלפי הגולשים, חג שבועות שמח, ומתכבדת לברך את כלל אנ"ש בכל אתר ואתר ובמיוחד את צבא השלוחים - לגיונו של מלך - הרבי מלך המשיח שליט"א  -  בברכה המסורתית כפי שנקבעה על ידי הרבי הקודם - "קבלת התורה בשמחה ובפנימיות".
יהי-רצון שעוד בחג שבועות זה נזכה כבר לשמוע 'תורה חדשה' מהרבי מלך המשיח, בגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומי"ד ממ"ש.
לספור המלא

   "לשמוע בקול משה שבדור" - הרב וולישנסקי     
עשרות רבות השתתפו בהתוועדות מיוחדת במינה שנערכה בבית  הכנסת 'געיצל שול' שבמרתף 1414 עם הרב יוסף יצחק וולישנסקי ראש ישיבת תות"ל צפת. הרב וולישנסקי ביאר בטוב טעם ובבהירות רבה את המחויבות לשמוע בקול משה שבדור וללכת אחר דבריו מבלי לסטות ימין ושמאל.
לספור המלא

   עשרות רבנים הגיעו בימים אלו לבית חיינו     
עשרות רבנים ומשפיעים מרחבי העולם הגיעו בימים האחרונים לבית חיינו. זהו החג היחיד שרבנים פנויים מעיסוקייהם הרבניים וניראה היה בברור על פניהם את הנחת שהם רווים מהשהיה בבית חיינו. הרבנים ערכו עם התמימים התוועדויות רבות במשך הימים האחרונים, וצפויית עוד רבות כהנה בימים הקרובים.  
לספור המלא

8.....14 15 16 17 18 19 20 21   22.....28  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא