ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 22

   שיעור 'דבר מלכות' בבית חיינו לע"נ מרת הולצברג ע"ה     
עשרות מתלמידי התמימים, מקובצה תשס"ג, ותמימים רבים נוספים שהכירו את התמים שניאור זלמן הולצברג, השתתפו הערב (ב') בשיעור מיוחד לעילוי נשמת אמו ע"ה. השיעור התקיים בזאל הקטן ולאחר שסיימו ללמוד את השיחה הפך השיעור להתוועדות חסידית כשבסופה הוקרן וודיאו ממראות קודש.
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

רבה של העיר נצרת עלית הרב הרצל בלימוד הדף האחרון של מסכת 'סוטה'


   הכנות אחרונות ל'מבצע תורה' בשבועות     
הכנות אחרונות נערכות על ידי רבים מתלמידי התמימים העושים את שנת ה'קבוצה' בבית חיינו, ובכלל זה באיגוד תלמידי הישיבות - 770, לקראת חג השבועות - חג מתן תורה הבע"לט מחר. רבים מתלמידי התמימים יעשו כברת דרך לעיתים של כמה שעות ויותר לבתי כנסת הפזורים ברחבי העיר ניו-יורק רבתי. מאת"ה נמסר שעיקר הפעילות בערב חג השבועות תתקיים בשכונות החרדיות 'פלטבוש' ו'בורו-פארק'. בלוחות המודעות בבית חיינו יתלו מחר מודעות ענקיות עטופות בלימנצייה של בתי כנסת וריכוזיים יהודיים, על גבי מפה מאוירת לשם יתבקשו התמימים ללכת.
לספור המלא

   הסתיימו השיפוצים בחזית בניין 1414     
הערב (ב') סיימו מספר פועלים לבנות את קיר הכניסה לפנימית תלמידי הקבוצה - 1414. העבודות נערכו מיד לאחר חג הפסח אשתא. העבודה עצמה נערכה מסביב לשעון בכדי לסיימה במהירות האפשרית. יצויין שרק לאחרונה סיימו לשפץ את חדר האוכל המיתולוגי בבניין והפכו למקום אכילה יפה וראוי לשמו.  
לספור המלא

   תמימים רבים בשיעור ה'אחדות'.     
תמימים רבים נטלו חלק כבכל שבוע בשיעור ה'אחדות' לכל תלמידי ה'קבוצה' שנערך בפינה המזרחית מערבית של בית חיינו. התמימיםלמדו בתחילה משיחותיו של הרבי כפי שהם מובאים בקונטרס 'יחי המלך' ולאחר מכן התיישבו להתוועדות חסידית כשהאחד מחזק את השני במבצעיו של הרבי מה"מ. 
לספור המלא

   נתפס הילד שהיה מיידה אבנים על בתי יהודים     
לאחרונה כמה וכמה פעמים נצפה נער שחור כשהוא מיידה אבנים על בתי יהודים בקראון הייטס. על אף תלונות חוזרות ונשנות לא הצליחו במשטרת ניו-יורק להשים עליו את היד והלה היה חומק מיידם מבעוד מעוד. היום (ב') שניים משוטרי משטרת ניו-יורק שהיו בסיור רגלי באחד מרחובות השכונה תפסו את הנער 'על חם' כשהוא מבצע את זממו. הנער נלקח לתחקור בתחנת המשטרה ותושבי קראון הייטס מקווים שבכך זה יפסק.
לספור המלא

   נחתם כינוס נשי חב"ד בבית חיינו     
היום (א) נחתם בבית חיינו הכינוס השנתי של נשי חב"ד העולמי, הנערך השנה זו הפעם ה-‏49 ברציפות. בכינוס שנמשך ארבעה ימים השתתפו הנשים, בהרצאות, שיעורים, וסדנאות בנושאים שונים ומגוונים: חינוך, שלום בית, התקשרות לרבי ועוד. הכינוס נחתם בתוכנית מיוחדת שנערכה לנשים בשעות הצהרים בבית חיינו.
לספור המלא

15.....21 22   23 24 25 26 27 28 29.....35  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא