ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 28

   רוקודים ושרים לכבוד ל"ג בעומר     
שעה לאחר צאת השבת התאספו קהל של מאות מתלמידי התמימים ואנ"ש תושבי השכונה לחזית בית חיינו לרקוד ולשמוח לכבוד ל"ג בעומר. את הריקודים ליוו כלי שיר, הגיטריסט הרב משה קאצן והאורגניסט הת' בן ציון קעניג. הריקודים שהיו שמחים ומלבבים מתמיד נמשכו זמן רב אל תוך הלילה.

תמונות נוספות בסיפור המלא... 

לספור המלא

   מרכיבים את המצגים על המשאיות     
לאחר שבועות של עבודה איטנסיבית, ללא שעות שינה סדירות החלו עשרות מתלמידי התמימים שעמלו על הכנת מצגים לתהלוכה להרכיבם על המשאיות. השנה הושם דגש מיוחד על המצגים ועל כן ניכרת השקעה רבה שאת יבולה יוכלו לצפות משתתפי ההתהלוכה מחר. נמסר שכל נושאי המצגים סובב סביב 'משיח' ו'הגאולה'  

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

מדורת ל"ג בעומר באחד מחצרות הבתים בקראון הייטס


   בונים את ה'במה' ל'קראת ה'פארד' מחר     
בקראון הייטס הכנות אחרונות לקראת התהלוכה הענקית שתתקיים מחר. בליל שישי עמלו כמה מתלמידי התמימים במשך כל שעות הלילה והבוקר המוקדמות  לבנות את 'הבמה' המסורתית שמתחילה מהכניסה הראשית של מרכז חב"ד העולמי - 770. 

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   "זכרונות מרתקים" - הרב איצ'ה שפרינגר     
התוועדות מרתקת במיוחד התקיימה בליל שישי. עשרות מתלמידי התמימים ישבו מרותקים במשך שעות ארוכות לדבריו של המשפיע הרב איצ'ה שפרינגר. הרב שפרינגר סיפר בערגה ובהתרגשות גדולה על זכרונותיו מהימים ההם ועל החסיד הרב בערקה חן. ההתוועדות הייתה מענינת במיוחד ונמשכה עד לאשמורת הבוקר. 

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   וודיאו בפרסום ראשון בבית חיינו     
עשרות מתלמידי התמימים גדשו ביום חמישי בלילה את הזאל הקטן ב770 בכדי לצפות בוודיאו בפרסום ראשון. הוודיאו הוא מפארבריינגען ל"ג בעומר תשמ"ד. במשך שעתיים ארוכות צפו התמימים בוודיאו שותים בצמא את דבריו הקדושים והטהורים שיציאו מפיו של הרבי מה"מ שליט"א. 
לספור המלא

   "השלבים בדרך לגאולה" - הת' מנחם מענדל לרנר     
כבכל שבוע השתתפו עשרות מתלמידי התמימים בשיעור 'גאולה ומשיח' שהתקיים בפינה המערבית צפונית בבית חיינו. את השיעור מסר השבוע אחד מבכירי התמימים הת' מנחם מענדל שי' לרנר שהסביר בטוב טעם ובבהירות רבה את השלבים שבהם יגאל עם ישראל. השיעור נערך זמן רב והיה מרתק מתמיד. 
לספור המלא

15.....21 22 23 24 25 26 27 28   29.....35  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא