ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 27

   הכנות אחרונות לחגיגות בת מצווה ב770     
רשימה ארוכה של רבנים ומשפיעים ישתתפו בשיעורים וסדנאות, שימסרו לקבוצה נוספת של בנות מצווה שיגיעו מארץ-הקודש ל770 לקראת ימי ההגבלה וחג השבועות, במסגרת תוכנית מיוחדת - "סמינר הכנה ועריכת בת מצווה מפוארת לתלמידות" המאורגנת זה מספר שנים על-ידי בית מדרש לנשים בהנהלת הגב' אריאלה בן-חיון...
לספור המלא

   יום של כיף בקראון הייטס לאחר ה'פארד'     
בשכונת קראון הייטס יום של הפנינג. חלק נרחב מרח' אמפייר שבשכונה נחסם לתנועה וארגון צ"ה שכר חברה  שהקימה מתקני משחקים רבים. באותו מקום גם חנו המשאיות עם המוצגים. הילדים התענינו במוצגים ושיחקו איתם. בין המתקנים היו פינות ליטוף והאכלה ורכיבה על סוסים.

גלרייה מפוארת (ג') בסיפור המלא...

לספור המלא

   המצגים שעשו את ה'פארד'     
אין ספק שאחד הדברים המרשימים ביותר שהפכו את ה'פארד' למוצלח יותר היו המצגים המושקעים. כל מוסד בקראון הייטס עשה את המיטב בכדי להוציא תחת ידו מצג מהודר. השנה סבבו כל הנושאים שבמצגים סביב בשורת הגאולה. בלילה האחרון הגיע ההשקעה לשיאה כשבמשך לילה שלם עמלו להרכיב את המצג על המשאית המיועדת. 

גלריית תמונות מפוארת (ב') בסיפור המלא...

לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

שלטי 'אהבת ישראל' על חזית בניין אגו"ח בעת התהלוכה


   למעלה מרבבה בתהלוכת הילדים בקראון הייטס     
לפני שעה קלה, הסתיימה תהלוכת ל"ג בעומר הגדולה בעולם. יותר מעשר אלף ילדים השתתפו בתהלוכה המרשימה, מול בית רבינו שבבל - 770, הכינוס החל בשעה 10:30 בבוקר בהופעתו של ר' חיים פוגלמן שהלהיב את הילדים בשירה ופרסים. לאחר מכן נטל את שרביט ההנחיה הרב ש"ב העכט שהסביר לילדים על מעלת היום ועל מעלת הבל תינוקות של בית רבן. לאחר שהזמר החסידי אברהם פריד שר מספר שירים, כשליצנים מרקידים את כל הקהל, עלו ובאו שנים עשר ילדים מכל הת"תים ובתי חב"ד בעיר ניו יורק להכריז את 12 הפסוקים.

גלריית תמונות מפוארת (א') בסיפור המלא...

לספור המלא

   התוועדות מלווה מלכה בבית חיינו     
כמידי מוצא"ש התקיימה ב770 התוועדות מלווה מלכה בהשתתפות עשרות מתלמידי התמימים ואנ"ש תושבי השכונה. בהתוועדות השתתפו ונשאו דברים הרב מוצקין, הרב ראפ, הרב גרליצקי, ועוד רבים. ההתוועדות נסובה על חשיבותו של יום ל"ג בעומר איך שהוא ניראה דרך משקפי החסידות. 
לספור המלא

   מדורות מאולתרות ברחבי קראון הייטס     
עשרות מדורות מאולתרות ניראו הלילה (מוצא"ש) ברחבי שכונת המלך קראון הייטס.  בשל החשש מהתלקחות אש אסור בשכונה להבעיר אש בצורה פורמלית והמונית. נסיון להבעיר בערה בחזית 770 הביא חיש מהר את אנשי המשטרה אשר דרשו בתוקף לכבותה.  

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

15.....21 22 23 24 25 26 27   28 34.....40  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא