ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 25

   מתקנים את לוח הזמנים     
לפני פחות מחצי שנה התקינו בבית חיינו כתחליף להרבה מאוד לוחות שהיו פזורים ברחבי 770 לוח זמנים מהודר וראוי לשמו המכנס בתוכו את כל לוחות הזמנים. אתמול בשעות הצהרים הוא פסק לעבוד והרב זלמן ליפסקר מגבאי 770 וטכנאי במקצועו עמל עם כצה בחורים נוספים על תיקון הלוח.
לספור המלא

   קופת בחורים - 770 - בית משיח - מבצע חדש     
בימים האחרונים יצאו קופת בחורים - 770 - בית משיח במבצע עזרה נוסף לתלמידי התמימים הלומדים בבית חיינו. במחירים מצחיקים יכול כל אחד לרכוש לעצמו ביגוד שירצה. יצויין שהביגוד הינו באיכות מעולה ומבצע זה נוסף על מבצעים שונים ועזרה לתמימים ברכישת משקפיים וכל דבר אחר על פני כל השנה כולה.
לספור המלא

   התוועדות יום הולדת בבית חיינו     
עשרות מתלמדי התמימים הלומדים ב770 כ'קבוצבה' נטלו חלק אתמול (ג') לאחר תפילת ערבית במניין כ"ק אדמו"ר מה"מ בהתוועדות יום הולדת לשני התמימים שלומי סגל ושנאור זלמן הירץ. לאחר שחזרו כל אחד בנפרד על מאמר התיישבו התמימים להתוועדות חסידית עד השעת המאוחרות של הלילה.
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

 

 

המשפיע הרב איצ'ה שפרינגר בסוד שיח עם מנהל ה'קבוצה' הרב ברוד


   תמונה קבוצתית על רקע בניין 770     
בזמן הקרוב יצאו תלמידי המוסדות בשכונת קראון הייטס לחופשת בין הזמנים. בימים אלו עמלים הרבנים והתלמידים על יצירת קשר לשנים הבאות. תמונת מחזור הינה אחד מהדרכים המפורסמות יותר. התמימים באים עם רבני הכיתה ומצטלמים מול בית חיינו - 770, עם הצלם שמעון רומאני. בתמונה נראים תלמידי שיעור ד' ש'באהלי תורה' עם הרמ"ים והרבנים
לספור המלא

   ביומיים הקרובים הכניסה האחורית ל770 - סגורה     
ביממה האחרונה (ג') עמלו מספר פועלים נמרצים על שיפוץ הכניסה האחורית לבית חיינו כיאה לבית רבנו שבבל, השיפוצים האחרונים נערכים בהמשך לשיפוצים כוללים שנערכים באותו מקום בשבועות האחרונים. נמסר שבעקבות כך תהיה הכניסה סגורה למעבר ביומיים הקרובים.
לספור המלא

   ראש עיירית אופקים בביקור תודה בבית חיינו     
לפני יומיים, ראש העיר אופקים, מר אבי אסרף. שלפני חצי שנה עלה לכס ראשות העיר בזכות ברכה של הרבי שניתנה באמצעות ה'אגרות קודש' הגיע לומר תודה. מר אסרף הגיע יחד עם כמה חברים מאופקים, בלווי הרב ישראל הרשקוביץ, שליח ורב קהילת חב”ד באופקים. חבר נוסף בפמליית ראש העיר היה ראש מועצת מרחבים, מר אבנר מורי, שגם הוא קיבל ברכה מהרבי מה"מ לפני בחירתו.
לספור המלא

15.....21 22 23 24 25   26 27 28 32.....38  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא