ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 23

   קידוש שם ליובאוויטש ב'פארד' במנהטן     
מאות אלפי יהודים וישראלים התאספו היום (א') לצעדת הזדהות עם העם היהודי. לנוכח כך תלמידי התמימים העושים את שנת ה'קבוצה' לא שקטו על השמרים ויצאו בכוחות מוגברים להביא לקהל את האור היהודי האמיתי - אלפים שהניחו תפילין, בד בבד חילקו התמימים אלפי פרוספקטים בהם מובאת דעתו של הרבי מה"מ אודות המצב בארץ.

גלריית תמונות מפוארת בסיפור המלא...

לספור המלא

   תמונות היום ב - 770     

ערימות הספרים שחולקו הערב (מוצא"ש) למצטיינים במצבע י"א ניסן


   חלוקת ה'פרסים' למשתתפי מבצע "הדרך הישרה"     
כפי שדיווחנו מאות תמימים מישיבות שונות בארה"ב שנטלו חלק בשבת אחדות - שכולה משיח בבית חיינו השבת, התאספו לארוחת מלווה מלכה חסידית באולם אוהלי תורה. בההתוועדות שהיית גם כינוס החותם למבצע י"א ניסן של את"ה המרכזי ב770. בכינוס חולקו המלגות והספרים למצטיינים ונאמו בו גלרייה של רבנים, משפיעים וראשי ישיבות בראשם המרא דאתרא הרב אהרון יעקב שווי. הנחה בטוב טעם הרב קלמן ווינפלד.

גלריית תמונות מפוארת בסיפור המלא...

לספור המלא

   מחר: התרמת דם ב"ליובוויטשער ישיבה"     
ארגון 'אהבת חסד' בראשותו של תושב שכונת המלך הרב לידר מסייע רבות ונצורות לתושבים הזקוקים לטיפול רפואי. לארגון קשרים אדוקים עם רופאים ידועי שם ואם הנהלות בתי רפואה הפזורים באזור ברוקלין ומחוצה לה. מחר, יום ראשון, קורא הארגון באופן אישי לתלמידי התמימים הלומדים בבית חיינו לבוא לזאל ב"ליובאוויטשער ישיבה" בין השעות 11:00 בבוקר עד השעה 6:00 בערב לתרום דם. לדברי הארגון מתוך מעגל רחב של בני קהילת קראון הייטס שמסתייע לאורך כל השנה במנות דם ישנם רבים הזקוקים לסיוע שונה ומיוחד שאותו אי"ה יוכלו אי מהתמימים לספקו. לתורמים מובטחת ארוחה בשרית במסעדת "אסתר'ס דעלי".   
לספור המלא

   "קראתי ואין עונה" - סיבסוד מלא לתמימים     
ההידרדדות הביטחונית שחלה רח"ל לאחרונה בארץ ישראל, והמעשים המבהילים שנוקטת ממשלת ישראל בטיפול כושל ובלתי נתפס בשכל אנושי בטרור, מחדד באור יקרות את דבריו הברורים והנהירים של הרבי מלך המשיח באם ח"ו ידברו על וויתור מא"י. שיחות אלו שנאמרו לפני שנים נראים כיום יותר ויותר אקטואלים. עקב השאלות הרבות שנשאלים התמימים במבצעים אודות נושא זה איך שהוא משתקף על פי דבריו של הרבי החליטו מוצאי הספר 'קראתי ואין עונה' - המאגד בתוכו את שיחותיו של הרבי על 'שלימות הארץ' - בשיתוף עם 'מבצעים סנטר', למכור לתמימים כמות מוגבלת מהספרים בסיבסוד  מלא.   
לספור המלא

   מבצע תפילין רבתי בעצרת למען א"י     
מחר (א) מתוכננת כמדי שנה עצרת רבתי במנהטן בה יטלו חלק ע"פ עומדני חוץ ומשטרת ניו-יורק קרוב למליון בני אדם. משתתפי העצרת, גוים כיהודים יקראו להלחם נגד האנטישמיות ויביעו הזדהות עם העם היהודי היושב בארץ ישראל. תלמידי התמימים הלומדים בבית חיינו שינסו מותניים והשתתפותם של עשרות אלפי יהודים בכנס אחד היא סיבה יותר מטובה לצאת ולהפיץ שם אור. עשרות תמימים צפויים באירגונו של התמים: שנאור הירץ לצאת למקום ובד בבד עם מבצע תפילין המוני שיערך בדוכנים מיוחדים, יחולקו פליארים בהם יובארו הסכנות הכרוכות במסירת א"י לידי הערבים ימחשימם ודבריו הברורים והנבואיים של הרבי אודות עניין זה.   
לספור המלא

   "שמחה בטהרתה" - ריקודים בבית חיינו     
בהקשר אם שבת שכולה משיח, ודבריו הקדושים של הרבי להתאחד בשבת זו, ארגן הרב יקותיאל ראפ אחראי על מטה שירה וזמרה - 770 ריקודים לקול צליל וזמר. בריקודים נטלו חלק: עשרות מתלמידי התמימים ואנ"ש תושבי השכונה. בסיום נשא הרב ראפ כהרגלו דברים נרגשים אודות 'שלימות הארץ'.
לספור המלא

15.....21 22 23   24 25 26 27 28 30.....36  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא