ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 24

   שבת אחדות שכולה משיח בבית חיינו     
השבת, פרשת במדבר, התאספו מאות מתלמידי תומכי תמימים הפרוסים בכל רחבי ארה"ב לבית חיינו לשבת אחדות שכולה משיח. עם דמדומי חמה של ערב שבת התכנסו כל התמימים באולם המרכזי של 'אהלי תורה' שם נמסר להם שיעור מרתק מפי הרב ירמיהו ברונובר. לאחר תפילת ערבית התיישבו לסעודת שבת שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. בשבת בצהרים התאספו התמימים ב770 והסתופפו בצילם של גדולי המשפיעים. את השבת אירגן איגוד תלמידי הישיבות -770.

מפורט יותר בסיפור המלא...

לספור המלא

   היום: הכינוס ה49 של נשות חב"ד בקראון הייטס     
היום, (ה') נפתח בשכנת קראון-הייטס, הכינוס השנתי של נשי חב"ד העולמי, הנערך השנה זו הפעם ה-‏49 ברציפות. הכינוס ימשך ארבעה ימים, במהלכו ישתתפו הנשים, בהרצאות, שיעורים, וסדנאות בנושאים שונים ומגוונים: חינוך, שלום בית, התקשרות לרבי ועוד. בשבת הקרובה, פרשת במדבר, תיערך תוכנית מיוחדת של 'שבת-אחדות' בבית משיח -770 למשתתפות בכינוס.
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

הגבאי הרב גרליצקי בלימוד 'עין יעקב' בין מנחה למעריב


   הכנות אחרונות ב770 לשבת האחדות ולשבועות     
הכנות אחרונות באת"ה - 770 לקראת שבת שכולה משיח לתלמידי התמימים מרחבי ארצות הברית שישבתו השבת (במדבר) בבית חיינו. בשבת יטלו חלק גדולי וחשובי המשפיעים והרבנים בארצות הברית. בד בבד נערכות הכנות באת"ה לקראת חג השבועות הממשמש ובא.
לספור המלא

   שיעור גאולה ומשיח - הת' שלום בער מרזל     
את השיעור 'גאולה ומשיח' שמתקיים בכל יום חמישי בלילה מסר השבוע החתן התמים שלום בער מרזל. הלה הסביר בטוב טעם ובבהירות רבה על פי שיחותיו של הרבי מה"מ את נושא זהותו של משיח. בצורה חלקלקה וברורה הקיף את הנושא מכל צדדיו והשיעור זכה להשתתפות רבים מתלמידי התמימים.
לספור המלא

   מה נורא המקום הזה - שלטים חדשים ב770     
הבוקר (ה') נתלו על כל עמוד ולוח פנוי בבית חיינו שלטים צבוענים עליהם נכתב: "מה נורא במקום הזה, אין זה כי אם בית אלקים, וזה שער השמים. בתחתית הפלקט נכתב על האיסור להשתמש בבית חיינו בפאלפון או בביפער. לדברי הגבאים לאחרונה חלה חלישות בעניין וע"כ מצאו לנכון להזכיר למתפללים אודות עניין בדרך זו. 
לספור המלא

   קבוצת מבקרים בביקור בבית חיינו     
בדרך כלל כל קבוצות המבקרים מגיעות לבית חיינו בימי ראשון. היום (ה') תפסה עדשת המצלמה קבוצת יהודים מאחד מבתי אבות הנמצאים בניו-יורק. הללו סירו בבית חיינו ושמעו הסברים על מהות המקום ועברו. הסיור הודרך על ידי הרב קפלן כשבסיומו נעמדה הקבוצה לעשות תמונה קבוצתית בחזית 770. 
לספור המלא

15.....21 22 23 24   25 26 27 28 31.....37  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא