ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 31

   ברוך דיין האמת: הרב יהודא לייב רסקין ע"ה     
לאחר ייסורים קשים, נפטר אתמול בלילה הרב יהודה-לייב רסקין ע"ה, שליח הרבי במרוקו. בשנה האחרונה התגלתה אצלו מחלה ממארת, עם כל זה בטחונו בהקב”ה לא סר ממנו, והמשיך בעבודת השליחות, תוך קבלת טיפולים, ועודד את כל אלו שעמדו עמו בקשר. גם בכינוסים פומביים, חיזק את קהל השומעים לחיזוק ההתקשרות לרבי וקיום הוראותיו. בחודשים האחרונים הוחמר מצבו ושהה ליד בני משפחתו במונטריאל. הלוויתו תעבור היום (ב') ליד בית חיינו.
לספור המלא

   רבים מהתמימים תרמו דם     
אתמול (א') על אף עיפותם של התמימים מהלילה הארוך בו ישבו במרכזיות טלפונים בכדי לשכנע מתפקדי ליכוד, שינסו רבים מהתמימים מותניים ונהנו למודעות שכיסו את קירות 770 ובאו לתרום דם. ההתרמה הייתה בלובאויטשער ישיבה, והתמימים התורמים קיבלו תלוש קניה במסעדת מרמלשטיין. 
לספור המלא

   שמחה וששון ב770 עם היוודע תוצאות המדגם     
בבית חיינו שוררת אווירת שמחה בלתי רגילה בעקבות התוצאה שהניבה המשאל של חברי הליכוד. אתמול (א') לאחר תפילת מנחה רקדו זמן רב אנ"ש והתמימים 'דידן נצח' והרב יקותיאל ראפ חילק לחיים. הרב ראפ, הודיע כי  הערב, לאחר תפילת ערבית במנין הרבי מה"מ יערך כינוס מיוחד שיעמוד בסימן 'דידן נצח'. 
לספור המלא

   הערות התמימים ואנ"ש ב770 - קובץ חדש     
לרגל שבת קודש פרשת אחרי מות - קדושים, הוציאה לאור מערכת הערות התמימים ואנ"ש ב-‏770, קובץ הערות מכובד בו מובאים עשרות הערות בנושאים שונים ומגוונים מתורת החסידות, הלכה ונגלה. 
הקובץ הבא יוצא לאור לקראת שבת פ' בהר - בחוקותי. הכתובת למשלוח הערות:749Eastern Parkway, Brooklyn N.Y. 11213. מס' פקס: ‎(775) 2616349‏, או באיימיל:heores770@hotmail.com , כמו כן ניתן להכניס הערות, לתיבת ההערות שבספרית גאולה ומשיח שבמערב 770.
לספור המלא

   קראון הייטס מתגייסת למנוע את הגירוש     
בשכונת קראון הייטס, כבר התקשרו אנ"ש והתמימים ללמעלה מעשרים אלף מחברי הליכוד כדי לשכנעם להצביע נגד התוכנית המסוכנת, להסביר להם את הסכנה הנוראה שבגירוש יהודים. הטלפונים נערכו במוצ"ש כל הלילה. לצורך זה גויסו 4 מוקדי טלפון בקראון הייטס, בורו-פארק ובמנהטן, בהם יש למעלה מ50 קווים. כל השכונה התגייסה למען המטרה, בעקבות קריאת הרבנים להשפיע ולעזור וקריאת הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון בשבת, בשיחה שמסר בבית חיינו.
לספור המלא

   בי"ד רבני חב"ד: תורה תפילה וצדקה     
בעקבות המצב הקשה והקריטי בארץ ישראל, פונה בית דין רבני חב"ד בקריאה נרגשת לאנ"ש והתמימים, ולכלל עם ישראל, להוסיף בימים הקרובים בתורה תפילה וצדקה על-מנת לבטל את את הגזירה הקשה שבדעת ראש הממשלה ואנשיו להביא עלינו. במשך היום לאחר התפילה יוסיפו לכל הפחות את את פרקי התהילים: כ', כ"ב, ס"ט, ק"ג וק"נ ומה טוב לאמר את את פרקי התהילים לפי ימי השבוע, וכן גם להוסיף בנתינת צדקה. מכתב זה בא, בהמשך למכתב אודות השמעת דברי הרבי מלך המשיח שליט"א בענין שלימות הארץ שפורסם לפני כשבוע.
לספור המלא

   התמימים מניחים תפילין עם אוהדי מכבי ת"א     
היום התקיים בארה"ק משחק 'כדור סל' מכריע של קבוצת מכבי תל אביב. האוהדים בניו יורק שהתכנסו באולם במנהטן בכדי לצפות במשחק, לא ויתרו והזמינו את החב"דניקים לבא להניח להם תפילין, גם באולם שבו הם משתתפים מרחוק במשחק. התמימים כמובן הגיעו וההצלחה היית למעלה מן המשוער. רבים מהמשתתפים זקפו את ההצלחה לברכתו של הרבי.
לספור המלא

22.....28 29 30 31   32 33 34 35 38.....44  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא