ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 34

   רבני קראון הייטס : לפעול נגד הגירוש     

בהמשך למכתבים מרבנים מכל גווני הקשת של קהילות היהודים ברחבי תבל נגד גזירת גירוש יהודי גוש קטיף, הוציאו היום חברי הבד"ץ של שכונת 'קראון הייטס', הרה"ג אברהם אזדבא והרה"ג אהרון שווי, קריאה קדושה לעם ישראל בכלל ולקהל חסידי חב"ד בפרט להתנגד בכל תוקף לתוכנית הרת אסון זו. במכתב פונים הרבנים נרגשות, דרך ארבעה סעיפים, לעזור למטות השכנוע הפועלות, להשפיע על כל מי שאפשר ולעשות הכל על מנת לעצור את המהלך המסוכן והבלתי שפוי.
לספור המלא

   אלפים צפוייים להשתתף בתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת המלך     
אלפים רבים של ילדים והוריהם, מכל רחבי ניו-יורק רבתי, עתידים אי"ה להשתתף השנה ביום החופשי מהלימודים, יום ראשון ח"י אייר, בתהלוכת הענק המסורתית לכבוד ל"ג בעומר שתעבור מול בניין 770 - בית רבינו שבבבל, בשדרת איסטערן פארקווי בברוקלין ניו-יורק. האירוע יחל עם קונצרט חסידי בהשתתפות ר' אברהם פריד ור חיים פוגלמן בפינת הרחובות איסטערן פארווי וקינגסטון.

המשך הכתבה בסיפור המלא...

לספור המלא

   וודיאו מהרבי - רעיון מקורי ב770     
רעיון מקורי ויפה הגו כמה מתלמידי התמימים - תלמידי ה'קבוצה'. כמעט בכל לילה לפני הירידה לקומת התאים מוצב מסך וודיאו קטן בו מוקרנים קטעים מענינים ומרתקים מהזמנים ההם. עשרות תמימים התלהבו מאוד מהרעיון -  מה עוד שהקטעים המוקרנים הם מענינים באמת -  וצופים בזה במשך זמן רב.  
לספור המלא

   מקורבים רבים בהתוועדות לתלמידי ה'קבוצה'     
אתמול (ב') במהלך ההתוועדות השבועית לתלמידי ה'קבוצה' שנערכת בכל יום שני בפינה הצפונית מזרחית של 770 הפתיעו בהשתתפותם כמה מקורבים שהתבסמו מן האווירה הנפלאה. ההתוועדות עצמה נערכה עד השעות הקטנות של הלילה כשהתמימים יוצאים מחוזקים ומעודדים על אודות האמונה ברבי מה"מ. 
לספור המלא

   תמונת היום ב - 770     

הנדיב הרב דרייזין בתפילת שחרית ב770


   התמימים מתגייסים למנוע את הגירוש     
בעקבות כינוס המחאה שנערך במרכז חב"ד העולמי-770 בשבוע שעבר הוחלט כי תלמידי ישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית שב-770, יתקשרו לחברי הליכוד וישכנעו אותם שלא לתמוך בתוכניתו של ראש הממשלה. ההענות רבה, ועשרות בחורים מתקשרים מידי יום לחברי הליכוד ומסבירים להם על הסכנה הנוראה בגירוש יהודים.
לספור המלא

   המאבק בהיתנתקות נמשך בשיא השטורעם     
דומה שבימים אלו דבריו הנבואים של הרבי על אודות המצב בארץ בקודש מתקיימים אחד לאחד, לגיונו של מלך, צבא התמימים לא עומד מן הצד, וכבר אתמול החלו מספר רב של תמימים להרים טלפונים למתפקדי 'ליכוד' בכדי להניע אותם ממחשבה להצביע בעד. כמו כן סובבו התמימים בבתיהם של אנ"ש בכדי לרתום אותם למאבק בממון.
לספור המלא

22.....28 29 30 31 32 33 34   35 41.....47  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא