ישנן 1522 כתבות ב 218 דפים ואתה בדף 29

   אכזבה בקרב אנשי צ"ה לקראת התהלוכה     
מתברר שהציפיות היו גבוהות מידי. נכון לשעות אלו, משטרת ניו-יורק אינה מסכימה לעצור את התנועה בשדרת איסטערן-פארקווי, בחזית של מרכז חב"ד העולמי - 770 בקראון-הייטס לצורך תהלוכת ל"ג בעומר המרכזית שאמורה להיערך ביום ראשון הקרוב. ייתכן מאוד כי מנהלי בתי-חב"ד במדינת ניו-יורק ייאלצו להודיע למקורביהם לבטל את השתתפותם באירוע הגדול...

המשך בסיפור המלא...

לספור המלא

   בונים את ה'במה' ל'פארד' הגדול     
ההכנות לתהלוכה שהמארגנים מבטיחים שתהיה הגדולה מבין התהלוכות שנערכו בשנים האחרונות נכנסת להילוך גבוה. בימים אלו עובדים צוותים רבים של תמימים על הכנת מצגים שונים שעלותם אלפי דולרים. היום אף החלו לבנות את ה'במה', עליה יופיעו גדול הזמר החסידי אברהם פריד ושאר אומנים.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   "כוחנו באחדותנו" - הרב יעקב שמואלי     
כבכל שבוע ביום רביעי התאספו תלמידי ה'קבוצה' בוגרי הישיבה הגדולה בצפת להתוועדות רעים. ההתוועדות התקיימה השבוע בביתו של הרב שארף, והתוועד עם התמימים אביו של אחד מחשובי התמימים הרב יעקב שמואלי. הרב שמואלי דיבר על נושא האחדות והביע את התפעלותו מזאת הנמצאת דווקא בישיבה זו.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   הסדר חדש לתלמידי ה'קבוצה'     
התשוקה והרצון העז של תלמידי התמימים להגיע ל770 לשנת קבוצה ברוב המקרים יכול לסבך אותם עם שלטונות הצבא בארץ, שאם חזרתם לארץ מבטלים להם את המעמד של בן ישיבה ומתחילים בהליכי גיוס. בעבר היה הסדר מסוים שלהתמימים יתאפשר להגיע לקבוצה ולאחר שנה יוותר להם המעמד אך משום מה הוא התבטל. כיום עמלים אנשים מסוימים על החזרת האישור כדי שהתמימים יוכלו לטוס לשנת הקבוצה בביטחה. תלמידי התמימים נקראו מעל מודעות שנתלו ב770  להגיע ביום שישי ל'מבצעים סנטר' ולרשום את פרטיהם.
לספור המלא

   תמונת היום ב -770     

מנהל הישיבה השליח אלי כהן בשיח עם הרב מוצקין


   אלפים בהלוויתו של הד"ר יעקב רזניק ע"ה     
אלפים ליוו למנוחת עולמים את רופאו המסור של הרבי, ר' יעקב ליבר (לארי) ב"ר גמליאל לייב רזניק ע"ה. הד"ר רזניק היה רופאו האישי של הרבי מאז תקופת תשל"ח וטיפל ברבי במסירות רבה. הלוויתו יצאה היום (ה') בשעה 1:00 מבית הלווייות שומרי הדת ועברה על יד מרכז חב"ד העולמי -770 בשעה 2:00 אחר הצהריים.

תמונות נוספות בסיפור המלא...

לספור המלא

   הכנות אחרונות ל'פארד' הגדול     
עשות תמימים עמלים בימים אלה על הכנת מצגים יהדותיים שונים שיפארו את התהלוכה (פארד). בתוך כך נודע שקבוצה מתלמדי התמימים עמלים כעת בבנית דגם ענק של 'בית המקדש' שיורכב על משאית. המצג נמצא בשלבים מתקדמים של בנייתו ולפי הנראה מדובר באומנות מדהימה שטרם נראתה כמוה בתהלוכות ל"ג בעומר.  
לספור המלא

22.....28 29 30 31 32 33 34 35 36.....42  
לדף הקודם לדף החדשות הראשי לדף הבא